ג'רמי לוין מטלטל את צמרת טבע: שורה של שינויים בהנהלה

נשיא ומנכ"ל טבע אמריקה, ביל מארת', יסיים את תפקידו ■ אלן אוברמן, סמנכ"ל בכיר ומנהל תחום הגנריקה בטבע צפון אמריקה, ימונה לנשיא ומנכ"ל תחום הגנריקה של טבע אמריקה

טבע עורכת שינויים ארגוניים בהנהלה הבכירה שלה, כאשר בין היתר יסיים את תפקידו נשיא ומנכ"ל טבע אמריקה, ביל מארת', ויפרוש מהחברה בסוף 2013. עד לפרישתו ישמש מארת' כיועץ בכיר למנכ"ל טבע ג'רמי לוין, כך הודיעה היום (ב') החברה.

"אנחנו מלאי הערכה לתרומתו המשמעותית של ביל לטבע במהלך השנים, בעיקר לאחרונה, עת הוביל את העסק של טבע באמריקה. במהלך תקופה זו, החברה חוותה צמיחה מרשימה. אנו מודים לו על שירותו המצוין לחברה ומצפים לעבוד עימו במהלך השנה הקרובה בתפקידו החדש כיועץ בכיר", אמר ג'רמי לוין.

עוד בשינויים - אלן אוברמן, סמנכ"ל בכיר ומנהל תחום הגנריקה בטבע צפון אמריקה, ימונה לנשיא ומנכ"ל תחום הגנריקה של טבע אמריקה. בתפקידו החדש, ידווח מר אוברמן ישירות ללוין, וימשיך להיות אחראי על תחום הגנריקה בצפון אמריקה וינהל גם את פעילות טבע באמריקה הלטינית.

בנוסף, הודיעה החברה גם על מינויה של ג'יל דה-סימון לתפקיד החדש של סמנכ"לית בכירה ומנהלת כללית של תחום בריאות האישה הגלובלי בטבע, כך שתפקח על כל היבטי הפעילות של עסק בריאות האישה של טבע.

"שינויים ארגוניים אלו מהווים חלק מהתהליך הנמשך שלנו לגבש צוות הנהלה מוביל ולעצב מחדש את טבע," אמר ג'רמי לוין. "אלן מביא עימו לטבע אמריקה ניסיון עשיר בניהול עסק גנרי בינלאומי. לג'יל הצלחה מוכחת ושנים רבות של ניסיון בבניית עסקי תרופות ייחודיות. אנו מצפים לתרומתה הרבה בהובלת עסק בריאות האישה שלנו. שינויים אלו ממחישים את מחויבותנו לבנות, באופן סדור וממושמע, חברה מובילה בקנה מידה בינלאומי ולספק תרופות חיוניות למטופלים ברחבי העולם."