חופש עם ערך מוסף: מלון דניאל ים המלח משלב נופש ובריאות

מלון דניאל ים המלח מאמץ קונספט הבריאותי לחופשה והשיק בקיץ את הסלוגן "בריאות לנופש"

למלונות ים המלח יש היצע גדול לכל פלח אוכלוסייה, סגנון וכיס, אולם במלון דניאל מרשת טמרס החליטו לבדל את עצמם וגם לתת לאורחים ערך מוסף, ובחרו לשים דגש על בריאות - תחום טרנדי בשנים האחרונות. המלון, שעבר מקצי שיפורים בעבר, משלב את הקונספט הבריאותי עם אלמנט החופשה, והשיק בקיץ את הסלוגן "בריאות לנופש", שנשמע אמנם אטרקטיבי כמו בית הבראה של ההסתדרות, אבל בפועל נראה אחרת לגמרי.

הקונספט מיושם בתחום הספורט, הסדנאות והתזונה. כך, למשל, נוספו מגרשי כדורסל וכדורעף חופים (עם חול אמיתי), טניס וקטרגל (שמי שעיטר אותו בגרפיטי היה הבל בוי - אחד הדברים היפים הוא שעובדי המלון שותפים במהפך). יש גם אופניים (לילדים ולמבוגרים) וכל רוכב מקבל קסדה, מים ומפת מסלולים. מדי בוקר יש הליכה מודרכת, וזהו המלון היחיד שיש בו אולם באולינג. מסלול הסדנאות כולל הדגמות של השפים להכנת מנות בריאות וקינוחים בריאים, יוגה, יופי ובקרוב גם טאי צ'י וטיפולי מים (של עובדי הספא).

במישור הגסטרונומי עבר המטבח מהפך, גרע מתפריטו כמה רכיבים, והרחיב מנגד את המגוון הבריאותי תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. במזנון ארוחת הבוקר יש, מלבד בר סלטים ופירות עשיר, גם פינת בריאות, הכוללת גרנולה, שקדים, אגוזים, גרעינים, זירעוני פשתן ושומשום - פצצת בריאות אנרגטית, ומכיוון שגם פצצת קלוריות - טבלה קלורית ומאזניים, כדי לא להגזים בכמויות. בערב משתנה התפריט ומורחב היצע הסלטים, והיצירתיות שלהם מפתיעה בשילובים ובטעמים. במלון אין אגף עסקי אלא אגף "קלאב" (קומות 8 ו-9) עם טרקלין שבו כיבוד, מחשבים, עיתונים וספרייה, וגם הטבות כמו כניסה חופשית לספא (ליתר האורחים, בתשלום) והנחות בטיפולים, והרבה פינוקים בחדרים. קומה 8 מזמינה גם משפחות, ויש מועדון לכלל הילדים. 302 החדרים זהים, נעימים וגדולים, מעוצבים בגוונים שקטים של חום ושל תכלת ומשתלבים נהדר באווירה האירופית, גם אם היא במקום הכי נמוך בעולם. * 850-1,300 שקלים לזוג חצי פנסיון; טל' 08-6689999