ביטוח 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל את הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל עם כוכבי "הבורר" וג. יפית - הכי זכורה

הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובה של שני כהן, ממשיכה להוביל את מדד הפרסומות האהובות ביותר זה השבוע הרביעי ברציפות.

שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 22.3%. ראוי לציין כי מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת כלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון, דבר שיכול להסביר את שיעורי הזכירה הנמוכים יחסית.

הפרסומת של הוט מובייל, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG, שבה ג. יפית נחטפת על-ידי הדמויות מהתוכנית "הבורר", מדורגת בשבוע השני ברציפות בראש מדד הפרסומות הזכורות, עם שיעור זכירה גבוה באופן משמעותי מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.0%, כאשר לפרסומת עוצמת זכירה הגבוהה ב-50% מהממוצע.

הפרסומת של נסטי, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

זוהי השקעה נמוכה משמעותית בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, שהייתה של הוט מובייל, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עמד על כ-2.8 מיליון דולר.

עדות לתחרות העזה בין משקאות התה הקר ניתן למצוא גם בנתוני יפעת בקרת פרסום. מנתונים אלה עולה כי הפרסומת של Fuze Tea, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, היא הפרסומת השנייה הכי מושקעת מבחינה תקציבית בשבוע זה, עם סך השקעה מעט נמוך יותר, העומד על כ-1.29 מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ממשיך במגמת העלייה משבוע שעבר, ועומד על 411 (לעומת 374 פרסומות בשבוע שעבר), אם כי סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד מעט, ועומד על כ-36.3 מיליון דולר (בהשוואה ל-38.9 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות