מבצע תדהר ו'חבר' ביבנה: 277 דירות שווקו בכ-370 מ' ש'

המכירה ההמונית של החברה תאפשר לה להתקדם עם בניית חלקו האחרון של הפרויקט, וזאת ללא השקעת משאבים נוספים בשיווק ובמימון

קצת יותר משנתיים לאחר שיתוף-הפעולה הראשון בין חברת תדהר למועדון עמיתי 'חבר' התקיים ביום שישי אירוע מכירות נוסף באותה המתכונת. לאירוע שהתקיים בגני התערוכה בתל-אביב הגיעו כ-1,000 עמיתים שביקשו להירשם למכירת 166 הדירות שהוציאה החברה למכירה.

מארגני האירוע סיפרו כי בשל הביקוש החליטו בתדהר להגדיל את מספר הדירות אותן שיווקה לעמיתים בהנחה של כ-10% ממחיר המחירון באופן משמעותי מה שהוביל בסופו של דבר לחתימת הסכמי רכישה ל-277 דירות בפרויקט בהיקף כספי בגובה כ-370 מיליון שקל.

המכירה ההמונית של החברה תאפשר לה להתקדם עם בניית חלקו האחרון של הפרויקט, וזאת ללא השקעת משאבים נוספים בשיווק ובמימון, בדומה למה שעשתה החברה לאחר המבצע הקודם במהלכו מכרה כמחצית מיחידות הדיור בפרויקט כולו המונה בסך הכל כאלף יחידות דיור.

דליה מנדלמן מנכ"ל חטיבת היזמות בתדהר אמרה בעקבות האירוע: " רמת הביקושים הגבוהה בימים אלו של אי וודאות הנובעת מהצעדים עליהם הכריז נגיד בנק ישראל , מעידה על צורך אמיתי ומיידי של משפחות בפתרונות דיור במחיר ממוצע של כ-1.2 מיליון שקל. מרגע פתיחת הפרויקט לשיווק, נרשמה התענינות גבוהה בקרב עמיתי 'חבר'. אלפי עמיתים ובני משפחותיהם ביקרו במשרד המכירות באתר , ואלפים רבים מיהרו להירשם להגרלה. הצלחת כנס המכירות היא עדות לשילוב מנצח של מענה לצורך אמיתי של משפחות צעירות בפתרונות דיור".

שלומי אברהם מנכ"ל "חבר" אמר: "ההחלטה שלנו להמשיך בפרויקט נוסף ביבנה בשיתוף עם קבוצת תדהר, הוכיחה את עצמה. בחרנו להמשיך בפרויקט הראשון והמוצלח שהוביל לביקושים נוספים מצד העמיתים, מתוך כוונה לחזק אזורים מחוץ לגוש דן ולחזק את הזוגות הצעירים באפשרות לשלב איכות חיים גבוהה לצד מחירי דירות אטרקטיביים. כשני שליש מהרוכשים הינם למגורים כדירה ראשונה או משפרי דיור".

המחירים שהוצעו לעמיתי חבר במסגרת המבצע עמדו על החל מ-929 אלף שקל לדירת 4 חדרים בשטח 85 מ"ר, החל מ-1.199 מיליון שקל לדירת 5 חדרים בשטח 118 מ"ר והחל מ-1.389 מיליון שקל לדירת 6 חדרים בשטח 144 מ"ר.