נתוני צפייה גבוהים מאוד לריאליטי הבישול של זכיינית ערוץ 2 קשת, "מאסטר שף": התוכנית הגיעה אמש (א') לרייטינג של 37.7% - הנתון הגבוה עד כה לעונה זו. 961 אלף צופים במשקי-הבית היהודיים התחברו אליה במהלך השידור.
ערב הצפייה כולו היה גבוה מהממוצע, כבר החל מהשעה 16:00, אז שודר "יומן הבחירות" החדש של חברת החדשות של ערוץ 2. התוכנית החדשה, בהגשתם של אודי סגל ודנה ויס, הקפיצה משמעותית את נתוני הצפייה ברצועה זו ב-35% ל-5.4% צפייה.
אפשר לומר שבשעה זו החל אפקט הדומינו שהשפיע על ערב הצפייה כולו, לאחר שנרשמו נתונים מוצלחים גם ל"שש עם", "אנשים", "תוכנית חיסכון" והמהדורה המרכזית של חדשות 2 שהאמירה ל-27.1% צפייה.
בערוץ 10, רק 8% צפייה נרשמו למהדורת החדשות המרכזית. התוכנית הנצפית ביותר אתמול של הערוץ היא "לונדון את קירשנבאום" עם 9.2% צפייה.
בערוץ 1, "מבט" רשמה אמש 6.2% לא רעים, והדרבי התל-אביבי בכדורגל השיג 12.2% צפייה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.