השיחה: קשת מזמינה - והברנז'ה מתייצבת

מי הגיעו לכנס של קשת בנושא חדשנות בטלוויזיה? ■ מי נפגשו באירוע לקוחות הפלטיניום של לאומי קארד? ■ וגם: מי הגיעו לפתיחת שבוע האופנה?

זה לא סוד שענף התקשורת סופג חבטות בשנים האחרונות: עיתונים מצמצמים היקפים, תציבים מקוצצים, עובדים מפטורים ובאופן כללי יש צורך לרענן את הפורמטים המוכרים. זכיינית הטלוויזיה קשת מקיימת בימים אלה (ראשון ושני) את כנס INTV בנושא חדשנות בטלוויזיה, בהשתתפות בכירים מתעשיית הטלוויזיה והניו-מדיה בארץ ובעולם.

טמירה ירדני, ריק רוזן, רון לשם, כנס INTV של קשת / צילום: ארז אליאדי
 טמירה ירדני, ריק רוזן, רון לשם, כנס INTV של קשת / צילום: ארז אליאדי

טמירה ירדני, ריק רוזן ורון לשם

אחד המשתתפים המסקרנים ביותר בכנס הוא ארי עמנואל, מנכ"ל שותף בסוכנות הטאלנטים הגדולה בעולם - ויליאם מוריס אנדוור (WME) - המוכר כאיש שעליו מבוססת דמותו הצבעונית של ארי גולד בסדרה הפופולרית "הפמליה", וכאחיו של ראש עיריית שיקגו, רם עמנואל. בין הרבים שהקיפו את עמנואל היו גם יעקב אילון, שהצטרף באחרונה ל-mako כמנהל מחלקת האקטואליה, ואודי פרידן, מבעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן, שהזדרזו לתפוס שיחה עמו. האם נראה בקרוב את פירות השיחה הזו אצלנו בטלוויזיה?

שירה מרגלית, שלום שמחון, כנס INTV של קשת / צילום: ארז אליאדי
 שירה מרגלית, שלום שמחון, כנס INTV של קשת / צילום: ארז אליאדי

שירה מרגלית ושלום שמחון

ימים יגידו. משתתפים נוספים בכנס היו אבי ניר מנכ"ל הזכיינית, רן הר-נבו סגן נשיא AOL בחטיבת הווידאו, דייב גורדון מ-BBC, ארז טל, רן תלם, יורם זק, רון לשם, לויד בראון יו"ר ABC לשעבר ומיוצרי ה"סופרנוס" ו"אבודים", טמירה ירדני, שירה מרגלית, השר שלום שמחון, ריק רוזן שותפו של ארי עמנואל בסוכנות השחקנים WME ועוד.

מטריית הפלטיניום

הגשם השוטף לא מנע משורה ארוכה של אנשי עסקים להגיע אמש (א*) לאולם נגה ביפו. לקוחות מועדון האלפיון העליון של לאומי קארד ושותפים עסקיים של החברה, הוזמנו ליהנות מהופעה של מירי מסיקה, שאירחה את קובי אפללו במופע מחווה לזמרות הגדולות מכל הזמנים.

חגי הלר, דוד ברודט, מועדון האלפיון העליון של לאומי קארד / צילום: יוסי כהן
 חגי הלר, דוד ברודט, מועדון האלפיון העליון של לאומי קארד / צילום: יוסי כהן

חגי הלר ודוד ברודט

חגי הלר, מנכ"ל לאומי קארד הנכנס, בהופעה פומבית ראשונה במסגרת התפקיד, קיבל את פני האורחים יחד עם ורדית גונדטר, סמנכ"לית השיווק של החברה. בין הנוכחים: דוד ברודט יו"ר קבוצת לאומי, ברוך לדרמן ראש החטיבה הבנקאית היוצא, הרצל עוזר מנכ"ל הוט, מנחם עינן משנה פעיל ליו"ר קבוצת עזריאלי, יונה פוגל, ראובן שלייסל, משה קסטיאל, דורון אביב ועוד רבים.

אקירוב אופנתי

שגריר איטליה בישראל, פרנצקו מריה טאלו, ערך במוצ"ש אירוע חגיגי לרגל פתיחת שבוע האופנה הרשמי של ישראל במתחם התחנה בתל-אביב. בקוקטייל הפתיחה החגיגי השתתפו אופיר לב, מייסד ונשיא שבוע האופנה הרשמי בישראל, ביל שפירו אורח הכבוד מבית האופנה MOSCHINO, אלי ברקוביץ וסרג' דרעי מבעלי רשת רנואר, אנדרו סטנלי שגריר התאחדות אירופה ואחרים.

ג'ורג'י אקירוב וידידה, שבוע האופנה הרשמי של ישראל / צילום: יוסי כהן
 ג'ורג'י אקירוב וידידה, שבוע האופנה הרשמי של ישראל / צילום: יוסי כהן

ג'ורג'י אקירוב וידידה

בין אנשי עסקים שהגיעו להשיק כוסות עם השגריר: ג'ורג'י אקירוב, ג. גפית, נאוה רביד, בני ארד, וגם כמה אורחים מפתיעים למדי, שלא שכיחים בסצנת האופנה המקומית כמו יגאל לנדאו מחברת רציו ואשתו ציפי. אקירוב אגב, הפגין התמדה והגיע, עם ידידה, גם לתצוגת האופנה מבית מוסקינו שנערכה אתמול.

תדהר נחשף

עמיתי "חבר" כנראה לא מאמינים בבועת נדל"ן. בכנס מכירות משותף של המועדון עם חברת הבנייה תדהר, שנערך בגני התערוכה, נמכרו 277 דירות בפרויקט "תדהר על הפארק" ביבנה.

אייל קרוליצקי, גיל גבע, אריה בכר, שלומי אברהם,
 אייל קרוליצקי, גיל גבע, אריה בכר, שלומי אברהם,

קורליצקי, גבע, בכר ואברהם

היקף המכירות: כ-370 מיליון שקל. גיל גבע ואריה בכר, בעלי חברת תדהר, הרימו כוסית עם יו"ר "חבר" אייל קרוליצקי והמנכ"ל שלומי אברהם. האם הכנס הבא כבר בדרך?

עוזי ימין לוקח את הבת לסיור בורסה

עוזי ימין, נשיא ומנכ"ל Delek US, העניק לבתו חוויה יוצאת דופן כשלקח אותה בשישי האחרון לבורסה בניו-יורק, שם הם צלצלו בפעמון המסחר ופתחו את יום העסקים. החברה ציינה את סיום הנפקה המוצלחת של חברת-הבת דלק לוגיסטיקה.

עוזי ימין בתו ובכירי חברת DELEK US משיקים את המסחר בבורסה בניו יורק / צילום: קייט ג`ונסון
 עוזי ימין בתו ובכירי חברת DELEK US משיקים את המסחר בבורסה בניו יורק / צילום: קייט ג`ונסון

עוזי ימין, במרכז, עם בכירי החברה ובתו

Delek US, שבבעלות איש העסקים יצחק תשובה, הנפיקה במהלך השבוע שעבר 9.2 מיליון יחידות השתתפות במחיר של 21 דולר ליחידה, בסך כולל של 193.2 מיליון דולר. יום קודם פרסמה החברה את דוחותיה לרבעון האחרון, שהיה הרווחי ביותר בתולדותיה, עם רווח נקי של 100 מיליון דולר.

המולדת המאובטחת

שלל הביטחוניסטים שגדשו אמש את מרכז הירידים, לא באו לדון בתקיפה אפשרית באיראן או במצב הביטחוני בדרום, אלא הגיעו לאירוע פתיחת הכנס הבינלאומי לביטחון המולדת שערך מכון היצוא. הכנס, שייערך ביומיים הקרובים, יעסוק בנושאים כמו סייבר סקיוריטי, ערים חכמות, הגנה על תשתיות קריטיות והיערכות למצבי חירום.

אהוד ברק, רמזי גבאי, הכנס הבינלאומי לבטחון המולדת / צילום: סיון פרג'
 אהוד ברק, רמזי גבאי, הכנס הבינלאומי לבטחון המולדת / צילום: סיון פרג'

אהוד ברק ורמזי גבאי

משלחות מרחבי העולם שהגיעו להתעדכן בתחום, האזינו להרצאות של אנדרה בטיסטה, יועץ מברזיל האחראי על אבטחת אירועי הספורט שהמדינה עומדת לארח, של שר הביטחון אהוד ברק ושל רמזי גבאי יו"ר מכון היצוא. בין המגיעים: יעקב פרי, עמוס מלכה, אהרון זאבי פרקש, איזי בורוביץ', גדעון סיטרמן, שוקי סגיס, צבי ימיני, חיים מר, אלכס גלעדי, דליה מזור, אפרים סנה, אריה זייף, דוד צור, אלישע ינאי ועוד.