ועידת ישראל לעסקים: רה"מ בשיחה עם ריצ'ארד קווסט

רה"מ נתניהו יפתח את היום השני של הוועידה ■ במליאת הפתיחה ינאם הנשיא שמעון פרס

ועידת ישראל לעסקים 2012 תעסוק בהשלכותיהם חסרות התקדים של השינויים הגלובליים של השנים האחרונות והשפעתם על הכלכלה הישראלית.

שינויים אלה - שביניהם סימני קריסתו הכלכלית של האיחוד האירופי, התעצמות המאבק הסיני-אמריקני, התחזקות הצרכן הגלובלי, גידול הפערים הסוציו-אקונומיים, שינויי משטר, השפעתה הגוברת של רשת האינטרנט והמדיה החברתית - טומנים בחובם הזדמנות לכלכלות בינלאומיות ולכלכלה המקומית מחד גיסא ומהווים סיכון להיווצרות קונפליקטים מקומיים וחובקי עולם מאידך גיסא.

בוועידה ישתתפו ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ונשיא המדינה, שמעון פרס. במסגרת מליאת הפתיחה של היום הראשון של ועידת ישראל לעסקים 2012, הנשיא פרס יישא דברים. לאחר מכן יצטרפו לדיון "מסמנים את הכיוון ל-2013 - הערכת סיכונים והזדמנויות", ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים; ד"ר חוסה וינאלס, היועץ הפיננסי הראשי של קרן המטבע הבינ"ל (IMF); ד"ר פאתיח בירול, כלכלן ראשי בסוכנות האנרגיה הבינלאומית, וד"ר הנס-פול בירקנר, נשיא ומנכ"ל BCG (רש"ת: Boston Consulting Group), אחת מחברות הייעוץ המובילות בעולם. המנחה יהיה ריצ'ארד קווסט, עיתונאי ופרשן בכיר ברשת CNN.

חגי גולן, העורך הראשי של "גלובס", יפתח את מליאת הפתיחה ביום השני של הוועידה, שתיוחד לאחר מכן לראיון אישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ריצ'ארד קווסט.

ועידת ישראל לעסקים 2012, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן " 2013" לאן?". זהו האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים ובכירי הכלכלה מהארץ ומהעולם. ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" תתקיים בתאריכים 9-10 בדצמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2012: http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4281&leadid=376