5 חודשים הספיקו: שחר פיטר את ראובן עטר ממכבי חיפה

הבעלים לא המתין יותר מדי: הקאמבק של המאמן לקבוצת נעוריו הסתיים אחרי 9 מחזורי ליגה, כשהקבוצה מדורגת במקום הלפני אחרון

עידן ראובן עטר הסתיים במכבי חיפה מוקדם מהצפוי, בתום תשעה מחזורי ליגה בלבד וחמישה חודשים לאחר שנכנס לתפקיד. היום (ג') הוציא המועדון הודעה רשמית לפיה עטר סיים את תפקידו כמאמן מכבי חיפה, זאת אחרי שהקבוצה צנחה למקום הלפני אחרון בליגת העל, כשבמאזנה 7 נקודות בלבד.

הבעלים ונשיא המועדון יעקב שחר, פרסם הודעה רשמית באתר הקבוצה, בה אמר: "בפגישה שנערכה היום אחר הצהריים ביני לבין המאמן, ראובן עטר, הודעתי לראובן על הפסקת פעילותו כמאמן הקבוצה. החלטה זו היא הקשה ביותר בעשרים שנותיי כבעלים".

עוד הוסיף הבעלים: "אני אוהב את ראובן ומעריך אותו כשחקן ומאמן, אבל המצב שלנו חייב אותי לקבל את ההחלטה כשטובת מכבי חיפה, היא ורק היא, עמדה לנגד עיניי. הודעה על המאמן הבא, תבוא לאחר שיוחלט ויסוכם עם אחד המועמדים".

עטר, 43, הגיע בקיץ לקבוצה בה שיחק שלוש קדנציות (הראשונה מ-1986, האחרונה הסתיימה ב-2002) אחרי לחץ גדול מצד האוהדים. למרות תקציב של כ-58 מיליון שקל שהעמיד עבורו הבעלים יעקב שחר, הקבוצה רשמה את פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה בהיסטוריה.

בסוף השבוע הידרדרה חיפה למקום ה-13 והלפני אחרון בליגה, כשבמאזנה רק 7 נקודות, וניצחון אחד בלבד (על הפועל ר"ג במחזור השישי). בנוסף, עטר החמיר את מצבו לאחר שנכנס לעימות ישיר עם יניב קטן, קפטן מכבי חיפה ואחד השחקנים האהובים ביותר על-ידי הבעלים, האוהדים ושחקני הקבוצה - כשהחליט לא לשבץ אותו בסגל הקבוצה למשחק מול עירוני רמת השרון.

חוזהו של עטר לעונה הנוכחית עמד על 1.3 מיליון שקל ברוטו.