רשת מלונות פתאל תשקיע 50 מיליון שקל בשיפוץ מלון בנתניה

רשת פתאל חתמה על הסכם להשכרת ושיפוץ מלון "גולדאר" בנתניה בממוקם בסמוך לכיכר העצמאות וחוף הים

רשת מלונות פתאל ממשיכה להרחיב פעילותה במרכז הארץ. הרשת חתמה על הסכם להשכרת ושיפוץ מלון "גולדאר" בנתניה בממוקם בסמוך לכיכר העצמאות וחוף הים.

מדובר במלון ותיק בעיר שלא היה פעיל בעשר השנים האחרונות. בכוונת הרשת להשקיע בשיפוץ המלון כ-50 מיליון שקל ולהפכו למלון ברמת חמישה כוכבים תחת המותג "לאונרדו פלאזה".

לאחר השיפוץ, שיתמקד בעיקר בפנים המבנה, עתיד המלון לכלול 170 חדרים, חדר כושר, בריכה, אולמות אירועים וכנסים, וחדרי ישיבות. האדריכל גבי טטרו הוא האדריכל הראשי של השיפוץ.

עבודות שיפוץ המבנה הכולל עשרת אלפים מ"ר בנוי צפויות להתחיל בחודשיים הקרובים ולהימשך כ-14 חודש. הסכם השכירות שנחתם מול בעלי המלון הוא למשך 15 שנה עם אופציה להארכה ב-5 שנים נוספות.

דוד פתאל, בעלים של רשת מלונות פתאל אמר בעקבות חתימת ההסכם כי: "אנו רואים בנתניה אחד ממרכזי התיירות הגדולים של מרכז הארץ ולכן בחרנו להביא לשם את המותג לאונרדו שפועל כיום גם באירופה ובישראל במטרופולינים הגדולים ביניהם ירושלים, תל אביב וכעת- גם נתניה".

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, מסרה: "שילובו של מלון "גולדאר" בפתאל מהווה נדבך נוסף בביסוס מעמדה של נתניה כעיר תיירות מובילה. אני שמחה ומברכת על העובדה שרשת פתאל תפעל במקום המרכזי ביותר בעיר נתניה, בצמוד לכיכר העצמאות, בה נערך בימים אלו פרויקט שדרוג מקיף ".

גם שר התיירות, מר סטס מיסז'ניקוב, בירך על העסקה וציין: "הרחבת ההיצע המלונאי בישראל הינו מחויב המציאות לאור שיעורי הגידול בתיירות הנכנסת בשנים האחרונות. עידוד היזמים ליצירת תנופת הבנייה של מלונות חדשים ימשיך לעמוד במרכז הפעילות של המשרד בשנים הקרובות להשגת היעד של 5 מליון תיירים בשנת 2015".

לרשת פתאל 31 בתי מלון בישראל הפועלים תחת המותגים מרידיאן, לאונרדו, מג'יק, יו קורל ביץ' קלאב והרודס. הרשת מפעילה גם 34 בתי מלון באירופה תחת המותג "לאונרדו" בשוויץ, בלגיה, גרמניה, הונגריה ואוסטריה.