אוקטובר: "גלובס" - האתר הכלכלי הנצפה ביותר מדי יום

וואלה ממשיך להוביל עם 2.5 מיליון גולשים לאחר עלייה של 4.2% באוקטובר, בעוד שאתר ynet נמצא אחריו עם 2.1 מיליון גולשים ועלייה של 3.5%

אחרי שרשמו ירידה טבעית במהלך תקופת החגים בספטמבר, אתרי האינטרנט חזרו לשגרת הרייטינג שלהם במהלך אוקטובר. למעשה, אתרים שזינקו בחודש שעבר, צנחו החודש ולהיפך. כך, אתר דפי זהב רשם את העלייה הגבוהה ביותר בקרב עשרת האתרים המובילים לפי גלישה חודשית עם עלייה של 11.5% אך זו מתקזזת לאור הירידה של 10% בספטמבר.

מנגד, אתר ספורט5, שהיה בין היחידים שעלה בספטמבר (12.5%), צנח החודש ב-11%. גם עכבר העיר, שרשם את הירידה הגבוהה ביותר בספטמבר (16%), חזר החודש לשגרה וזינק ב-19%.

במעלה הטבלה, העסקים כרגיל. וואלה ממשיך להוביל עם 2.5 מיליון גולשים בפועל (Real Users) לאחר עלייה של 4.2% באוקטובר. אתר ynet נמצא אחריו עם 2.1 מיליון גולשים בפועל ועלייה של 3.5%. מאקו רשם עלייה של 2.2%, אתר תפוז עם עלייה של 3.5% ואתר נענע10 סגר את החמישייה המובילה לפי המדידה החודשית עם ירידה של 2%.

אתר msn מבית מיקרוסופט חזר למדידה לאחר שנעדר ממנה מספר חודשים - מאז התפרקה עסקת החבילה שלו ושל אתר נענע10 במסגרת גוף המדיה שהקימו MASA. האתר, שחתם על הסכם מסחרי ותוכני עם אתר וואלה, חזר למקום ה-17 ברשימה עם 513 אלף גולשים בפועל.

בזירה הכלכלית נרשמה עלייה בקרב כלל האתרים - חלקה נובעת מהחזרה לשגרה של אחרי החגים וחלקה מגולשים נוספים שנכנסו לאתרים באוקטובר. לפי ממוצע הגולשים היומי, אתר "גלובס" ממשיך להוביל עם ממוצע יומי של 92 אלף גולשים בפועל (עלייה של 12% לעומת ספטמבר) ו-555 אלף גולשים בחודש. אחריו נמצא אתר "דה מרקר" עם ממוצע יומי של 79.8 אלף גולשים (עלייה של 9%) ו-656 אלף גולשים בחודש. צמוד אליו מבחינת ממוצע יומי נמצא "כלכליסט" עם ממוצע יומי של 79.5 אלף גולשים (עלייה של 16%) ו-557 אלף גולשים בחודש. במקום האחרון נמצא אתר ביזפורטל עם ממוצע יומי של 29.8 אלף גולשים (עלייה של 15%) ו-158 אלף גולשים בחודש.

דירוג
 דירוג