סין: 73 בני אדם נעצרו בגין ייצור מותגי יוקרה מזויפים

המשטרה הסינית, בשיתוף עם הרשויות בארה"ב, עצרה 73 בני אדם בגין ייצור ויצוא מותגים בינלאומיים מזויפים, בהם הרמס, לואי ויטון וקואץ'

המשטרה הסינית, בשיתוף עם הרשויות בארה"ב, עצרה 73 בני אדם בגין ייצור ויצוא מותגים בינלאומיים מזויפים, בהם הרמס, לואי ויטון של LVMH וקואץ' - כך דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית שינהואה.

כמו כן החרימה המשטרה בסין יותר מ-20 אלף תיקים מזויפים, וסגרה 37 אתרים לא חוקיים ששימשו לייצור ומכירת התיקים - כך דיווחה שינהואה אתמול (א'), בהסתמך על הודעה שפרסם משרד ביטחון הציבור. הכנופיה זייפה ומכרה יותר מ-960 אלף תיקים מזויפים, לדברי שינהואה.

בינואר חשפו פקידים במחוז גואנגדונג, מרכז הייצוא בדרום סין, את ארגון הפשע שייצר וייצא כמויות אדירות של מוצרים מזויפים, על-פי הדיווח.

"משרד ביטחון הציבור חלק תוך זמן קצר את המידע עם רשות ההגירה והמכס של ארה"ב, והציע לערוך חקירה משותפת", נאמר בדיווח. לאחר מכן חשפה המשטרה אתרי ייצור נוספים במחוזות המזרחיים פוג'יאן ואנהוי, לדברי שינהואה.

ממשלות זרות, בהן ארה"ב, דוחקות זה שנים בסין לנקוט צעדים נמרצים יותר נגד הפרות של זכות הקניין הרוחני על מוצרים מגוונים, החל בתרופות וכלה בתוכנות וסרטי DVD. באפריל הכניסה ארה"ב שוב את סין ואת רוסיה לרשימה השנתית של המדינות בעלות ההישגים הגרועים ביותר במאבק למניעת גניבת מוצרים שזכויות היוצרים שלהם מוגנות וכן גניבת קניינים רוחניים אחרים.