משרד התיירות: 2.5 מיליון שקל לסיוע לתיירנים בדרום הארץ

החבילה תכלול מענקים להרחבה ושדרוג עסקי תיירות ויחידות אירוח, מענקים להשקעה בעסק תיירותי חדש, סבסוד 50% מעלות אירועי תיירות בדרום ועוד

משרד התיירות מבטיח: נקצה 2.5 מיליון שקל לסיוע לתיירנים בדרום. משרד התיירות הודיע היום (ג') כי יממן, בשיתוף המשרד לפיתוח הנגב והגליל, חבילת סיוע לתיירנים בבאר-שבע, אשקלון, אשדוד, שער הנגב ואזור עוטף עזה.

החבילה, על-פי משרד התיירות, תכלול בין היתר מתן מענקים להרחבה ושדרוג עסקי תיירות ויחידות אירוח בדרום, מענק של עד 24% מעלות ההשקעה הכרוכה בהקמת עסק תיירותי חדש, סבסוד 50% מעלות אירועי התיירות בדרום וכן מתן ייעוץ תיירותי לתיירנים בעוטף עזה במסגרת חממות תיירות. לשם כך אישר מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר-ניר, להגדיל את תקציב החממות ב-200 אלף שקל נוספים.

במקביל, המשרד הבטיח לקיים אירועים ייעודיים בנמל אשדוד, במטרה לעודד את תנועת אניות הקרוזים אל הנמל, שחלקן החליטו לדלג על ישראל בגלל המצב הביטחוני ומבצע "עמוד ענן".

כמו כן, המשרד מסר כי ידאג להגדיל את תקציב השיווק של פסטיבל "דרום אדום" (הכוונה היא כמובן לפריחת הכלניות בדרום ולא לאזעקת "צבע אדום"), הצפוי להתקיים באזור הדרום בחודש פברואר הקרוב.

בסיור שקיים היום בדרום אמר שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, כי יפנה לנציבות שירות המדינה בבקשה לעודד גם את קיומם של כנסים והשתלמויות של גופים ממשלתיים באזורים שנפגעו.