ועידת ישראל לעסקים 2012: מה מחפשים עשירי העולם?

דיון בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" יעסוק ב-Wealth Management - הבנקאות הפרטית מול מערך ניהול העושר ■ בין המשתתפים: קובי פיגנבוים מ-UBS , עו"ד פנחס רובין, לילך אשר-טופילסקי מבנק הפועלים, ואלפרד אקירוב

הבנקאות הפרטית מול מערך ניהול העושר - מי מהם מתאים יותר ללקוחות עשירים? כסף ועושר - הנוסחה להצלחה, שגשוג, איכות חיים והנאה. אלה משאבים שיהיו תמיד משאת נפשם של בני אדם, ואך טבעי הוא שיהפכו למטרה עיקרית להשגתם. עם זאת, ניהול ההון המשפחתי אינו מובן מאליו וההיסטוריה מלמדת על פשיטות רגל ואיבוד נכסים של שושלות ומשפחות בעלי הון החל מאי ניהול פיננסי נכון ועד לאיבוד דרך ואחריות של דור חדש.

מערך הבנקאות הפרטית עבור לקוחות עשירים הכולל בשנים האחרונות ייעוץ וליווי פיננסי בכל זמן ובכל מקום, הינו חלק מהמגמה של Wealth Management שמרחיבה את היריעה של טיפול בלקוחות מיוחדים הנדרשים לשירותים יעודיים, המותאמים לפרופיל הלקוח שצריך לנהל את עולמו הפיננסי.

בנושאים אלו יעסקו בדיון "מה מחפשים עשירי העולם" שיתקיים במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2012 של "גלובס". בין המשתתפים: קובי פיגנבוים, מנכ"ל UBS Wealth Management Israel Ltd; עו"ד פנחס רובין, יו"ר ושותף בכיר במשרד עורכי הדין גורניצקי ושות'; לילך אשר-טופילסקי, ממונה על חטיבת בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים, ואלפרד אקירוב, יו"ר ובעלים, אלרוב.

ועידת ישראל לעסקים 2012, הוועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן " 2013" - לאן?". זהו האירוע הכלכלי החשוב והיוקרתי בישראל המפגיש בין כל מקבלי ההחלטות, אנשי העסקים ובכירי הכלכלה בארץ ובהעולם. ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" תתקיים בתאריכים 9-10 בדצמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2012.