הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן - הכי זכורה ואהובה השבוע

עקב המצב, מפרסמים גדולים נמנעו בשבוע האחרון מלהעלות קמפיינים לאוויר

הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שבו שני כהן מוצגת כחלק מהתצוגה במוזיאון, מובילה את מדד הפרסומות הזכורות ביותר וכן את מדד הפרסומות האהובות.

בשבוע שעבר הובילה הפרסומת רק את דירוג האהובות. מדובר בשבוע חמישי ברציפות שהפרסומת (בסבבים שונים) מובילה לפחות את אחד המדדים - זכורות או אהובות.

במקום השני והשלישי במדד האהובות השבוע דורגו שתי פרסומות עם שיעורי אהדה דומים יחסית: הפרסומת של ביטוח ישיר וכן הפרסומת של ישראכרט, שתיהן באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. מהניתוח הדמוגרפי של האהדה לפרסומת של ישראכרט עולה כי שיעורי האהדה לפרסומת עולים עם העלייה בגיל.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי השבוע ניכרת בולטות לפרסומות של מפרסמים בינוניים, כגון ויסוצקי, שוקולד קינדר ו-Microsoft Windows, בשל היעדר פרסומות רבות של מפרסמים גדולים, אשר נמנעו מלפרסם בעקבות המצב הביטחוני.

הפרסומת של נביעות, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, שבה מככב אורי גוטליב, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). סכום זה מעט גבוה בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, שהייתה של ישראכרט, ואשר עמד על מיליון דולר.

מנתוני יפעת עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 358 (לעומת 420 פרסומות בשבוע שעבר); כאשר במקביל גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד מעט, ועומד על כ-32.5 מיליון דולר (בהשוואה ל-39.2 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסימות
 פרסימות