גאדג'טים: סטרימר של LG - יקר, עם יכולות של סמארט TV

LG החליטה למתג את מזרים המדיה שלה SP820 בשם: Smart TV Upgrader ■ אז נכון שהחברה מוכרת את המוצר הזה כמשדרג לטלוויזיה חכמה, אבל בסופו של דבר מדובר בסטרימר חביב, במחיר קצת גבוה

מכירות הסטרימרים פחות טובות ממה שהיה לפני כשנה והחברות המייצרות אותם, מחפשות כיוונים שונים למוצרים שלהן. היצרנית הדרום קוראינית LG החליטה למתג את הסטרימר (מזרים מדיה) שלה SP820 בשם: Smart TV Upgrader (משדרג לסמארט TV). המוצר מציע את היכולות שאפשר למצוא בטלוויזיות החכמות של החברה, אבל בקופסה אותה ניתן לרכוש ולחבר לכל מסך.

ממשק: משום מה, LG מתקשה לפצח את הנושא של ממשק מאוד ידידותי למשתמש. הממשק שלה בדגם הזה, זהה לממשק הקיים במסכי הסמארט TV, הוא עושה את העבודה, אבל דורש שיפור. למשל, עמוד הבית בנוי מאריחים גדולים, המחולקים כל אחד לנושאים שונים, בהם נמצאים קוביות. למשל, אפליקציות, גישה לתוכני תלת-ממד והתכנים האחרונים שנצפו מהמחשב הביתי (בצורה אלחוטית או דרך חיבור כונן קשיח לסטרימר).

הממשק נותן תחושה עמוסה מאוד וגם החלוקה לא תמיד ברורה. למה לא לסדר את כל הסרטים ותוכניות הטלוויזיות שהמשתמש צופה בהם בצורה אוטומטית לפי סוג התוכן (עונות של סדרות וסרטי קומדיה)? למה לקדם את נושא התלת-ממד בחלק העיקרי של הממשק? לא ברורות ההחלטות האלו של החברה. גם כמות האפליקציות המקומיות שנמצאת במכשיר הזה מסתכמת רק באפליקציה בודדת של וואלה (בקרוב אמורות לצאת אפליקציות נוספות). מצד שני, יו טיוב, טוויטר, פיקסה ופייסבוק קיימים כאן. ככה שיש מספיק אפליקציות להשתמש בהן. מלבד זה, יש כמות נחמדה של סרטוני תלת-ממד לצפייה, אבל צריך טלוויזיה תואמת ורצון לצפות בתוכן מהסוג הזה.

שלט: השלט של ה-SP820 הוא המג'יק של החברה. השלט מאפשר שליטה בסמן על המסך, באמצעות תנועת היד עם השלט, כך שלא צריך ללחוץ על כפתורי החיצים עד שמגיעים לאופציה הנכונה. אפשר להתרגל לשימוש בשלט הזה והוא בסך הכל סביר לשימוש.

בשורה התחתונה: נכון ש-LG מוכרת את המוצר הזה, כמשדרג לטלוויזיה חכמה, אבל בסופו של דבר, מדובר בסטרימר חביב, במחיר קצת גבוה.

מחיר: 1,200 שקל.

ציון: 8.