דרישה ממשרד התקשורת לבדוק את המבצע של גולן טלקום

חלק מהלקוחות הקיימים של גולן טלקום חשים נפגעים מהמהלך ■ גולן טלקום מכחישה טענות לפיהן היא תקנוס לקוחות שינטשו בטרם יעברו 6 חודשי המבצע

בעקבות ביקורת של לקוחות על כך שבמסגרת המבצע החדש של גולן טלקום קונסת החברה לקוחות שנוטשים באמצע, הכחישה היום (ב') החברה את הדברים. ההכחשה באה לאחר שנציגים של החברה טעו בתגובה שמסרו ללקוחות ששאלו לגבי פרטי המבצע ומה קורה כאשר לקוח רוצה לנטוש באמצע, ואמרו בטעות שיש קנס של 150 שקל. כאמור, גולן טלקום הכחישה את הדברים.

על רקע ההכרזה על המבצע של גולן טלקום אתמול (א'), לפיו החברה מוכרת חבילת סלולר ללא הגבלה ב-49 שקל לחודש לתקופה של חצי שנה ללקוחות מתניידים, התעוררה ביקורת סביב השאלה מה קורה ללקוחות שהצטרפו שלשום לחברה ולא זכו ליהנות מהמבצע.

יש הסוברים כי על-פי תנאי הרישיון של גולן טלקום הרי שאסור להפלות בין לקוחות כאשר הם רוצים לעבור מתוכנית לתוכנית, כלומר לקוח שנמצא כעת בתוכנית של 99 שקל ורוצה לעבור לתוכנית חדשה מוזלת - אסור למנוע זאת ממנו.

על כל פנים, המבצע של גולן הוא רק למתניידים שמגיעים מחוץ לחברה, וקרוב לוודאי שמשרד התקשורת יצטרך להכריע בסוגיה, לאור העובדה שחלק מהלקוחות של גולן טלקום חשים עצמם נפגעים מהמהלך.