הגזברית של רמי לוי מוכנה לקיצוץ של 67% בשכרה החודשי

עדינה לוי, אשתו של בעל השליטה, הרוויחה אשתקד שכר בעלות של 3.2 מיליון ש'

עוד הוכחה לאפקטיביות של תיקון 16 לחוק החברות, שמתנה את אישור שכרם של בעלי שליטה בחברות ציבוריות בתמיכה של רוב מקרב בעלי מניות המיעוט: עדינה לוי, אשתו של בעל השליטה ברשת המרכולים רמי לוי, עומדת בפני קיצוץ של 67% בשכרה החודשי.

לאחר שבחודש אוגוסט האחרון הצליח רמי לוי עצמו לאשר את תנאי העסקתו ברשת הנושאת את שמו, מגיע תורה של אשתו, עדינה, המשמשת כגזברית החברה. בעלי המניות ברשת יתכנסו בחודש הבא בכדי לאשר את שכרה החדש - 100 אלף שקל בחודש (עלות) ללא בונוס שנתי, החל מינואר 2012.

הסכם ההעסקה הקודם של עדינה לוי הסתיים בנובמבר 2011, ומאז נוהלו מגעים בין החברה לגופים המוסדיים, בעלי מניות החברה, על תנאי העסקתה החדשים.

עדינה לוי נהנתה אשתקד משכר בעלות של 3.2 מיליון שקל, שכלל מענק של 2.3 מיליון שקל וזכאות לרכב שמחירו עד 500 אלף שקל. כעת היא מוכנה לרדת בשני שלישים משכר הבסיס, ולוותר לחלוטין על הבונוס שממנו נהנתה, בשיעור של 2% מהרווח השנתי של החברה לפני מס.

אשתקד עמדה עלות העסקתם המצרפית של בני הזוג לוי על כ-8 מיליון שקל. עלות השכר של רמי לוי , המשמש כמנכ"ל החברה, הסתכמה ב-4.8 מיליון שקל.

החזקות בני הזוג שוות מיליארד שקל

שווי רשת רמי לוי עומד על 1.7 מיליארד שקל, כך שהחזקותיהם של בני הזוג שוות כ-1 מיליארד שקל "על הנייר". זאת ועוד: בשנים 2007-2012 חילקה רמי לוי דיבידנדים של 364 מיליון שקל, כשבני הזוג, המחזיקים ב-58% מהון החברה, היו נהנים עיקריים מכך. נוסף על כך הם מכרו מאז הונפקה הרשת כ-20% ממניותיהם לגופים מוסדיים, בתמורה כוללת של כ-170 מיליון שקל.

רשת רמי לוי סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2012 עם הכנסות של 2.1 מיליארד שקל ועם רווח נקי של 86 מיליון שקל, בהמשך לרווח נקי של 94 מיליון שקל בשנת 2011 כולה.

עדינה לוי
 עדינה לוי