מזור רובוטיקה סוגרת רבעון: זינוק של 171% בהכנסות

הרווח הגולמי הסתכם בכ–13 מיליון שקל, לעומת כ–4.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ–217%

חברת מזור רובוטיקה דיווחה היום על תוצאותיה ברבעון השלישי. ההכנסות הסתכמו ב-16.2 מיליון שקל, לעומת כ-6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 171% וגידול של 45% לעומת הרבעון הקודם.

הגידול בהכנסות מוסבר בהמשך הצלחת מאמצי המכירה בארה"ב וכניסה לשווקים חדשים באסיה. המכירות בארצות הברית מהוות כ-80% מהמכירות לעומת פחות מ-10% בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות כוללות הכנסות ממכירת ערכות מתכלות ושירות שהסתכמו בכ-4.6 מיליון שקל לעומת 1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-225%. בהשוואה לרבעון הקודם הגידול הוא של כ-68%. הגידול בהכנסות ממכירת ערכות מתכלות נובע מהשימוש ההולך וגדל במערכות. ממוצע השימוש של מערכות מותקנות בארה"ב הגיע לכ-17.1 ניתוחים למערכת לעומת כ-13.8 ניתוחים ברבעון המקביל אשתקד. נתונים אלה מעידים על אימוץ הטכנולוגיה בקרב הלקוחות הקיימים.

הרווח הגולמי הסתכם בכ-13 מיליון שקל, לעומת כ-4.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-217%. שיעור הרווח הגולמי עמד על כ-80% לעומת כ-68% ברבעון המקביל. הוצאות מחקר ופיתוח נשמרו ברמתן בהיקף של כ-2.9 מיליון שקל.

החברה ממשיכה לפתח אפליקציות נוספות של מערכת ה-Renaissance וכן פיתוח מוצרי המשך.

ההפסד התפעולי הסתכם בכ-900 אלף שקל לעומת הפסד תפעולי של 6.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד לתקופה הסתכם ב-1.1 מיליון שקל לעומת 6.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

יתרת המזומנים ושווי מזומנים שבידי מזור הסתכמו בסוף הרבעון בכ-83 מיליון שקל.

אורי הדומי, מנכ"ל מזור רובוטיקה אמר היום "אנו מרוצים מאוד מתוצאות החברה ברבעון השלישי של 2012 שמהווה המשך ישיר לצמיחה העקבית הגבוהה של מזור ברבעונים האחרונים. הצמיחה הגבוהה היא תוצאה של מספר פעולות בהם נקטנו ושמוכיחות עצמן כמנועי צמיחה יציבים המחזקים גם את רמת הרווחיות של החברה".

"ההשקה המוצלחת של מערכת ה-Renaissance קידמה מאוד את אסטרטגיית החדירה שלנו בשוק האמריקאי ותמכה בגידול במכירת המערכות הרובוטיות. מזור השלימה ברבעון השלישי של 2012 את מכירת המערכת ה-18 שלה בארה"ב, כך שברבעון השלישי לבדו זקפה החברה הכנסות של כ-13 מיליון שקל בשוק האמריקני, גבוה מסך הכנסות החברה בשוק זה בשנת 2011 כולה".