השיחה: שלמה ולאה נס חוגגים

מי חגגו עם חברת הכנסת המאוכזבת את נישואי בתה? ■ מי הגיעו לפרגן למשפחת סלע? ■ וגם: מה קיבלה עתליה שמלצר ליום הולדתה?

מפח-הנפש של משפחת נס לאחר כישלונה בראשית השבוע של ח"כ לאה נס להשתלב שוב ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, הומתק אמש (ג'), שעה שהיא ובעלה, ד"ר (עו"ד ורו"ח) שלמה נס, חיתנו את בתם שירי עם בחיר ליבה - אסף מגיד. האירוע נערך במתחם האירועים AVENUE שבקרית שדה התעופה בנוכחות כ-1,000 איש. את הזוג הצעיר חיתן הרב ישראל לאו. באומנותי: הלהקה החסידית של נתנאל קופרמן. מחוץ למבנה הוקרנה על אחד הקירות מצגת תמונות של בני הזוג הצעיר. בין האורחים הרבים שהגיעו: מאיר שמיר, ברכה ומוטי זיסר, חיים פרייליכמן, השר אלי ישי, עתליה ושלמה שמלצר, מנחם ותחיה הורוביץ, רובי ריבלין, השר גלעד ארדן, השר אריאל אטיאס, ראובן שיף, משה ליאון, ח"כ כרמל שאמה הכהן, מוטי אורנשטיין, ג'ק בר, דוד בן בסט ורעייתו, ברוריה לקנר ועוד.

זיידלר וראלף ההורס

דקה לפני המופעים הגדולים של חנוכה, אירחה אמש תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, ביס פלנאט בקניון איילון, הקרנת בכורה לסרט החדש מבית דיסני - "ראלף ההורס". סרט האנימציה מעורר לחיים דמויות ממשחקי וידאו, ולכן לפני ההקרנה נהנו המוזמנים ממכונות משחקי וידיאו נוסטלגיים שהוצבו בכניסה.

שלום זיידלר, בכורת הסרט
 שלום זיידלר, בכורת הסרט

שלום זיידלר וילדיו

בין אלו שבילו ערב מול המסך הגדול עם פופקורן והילדים: עדי רגב מנכ"ל טויס אר אס , מנכ"ל ויו"ר ויסוצקי שלום זיידלר, מנכ"ל מנהל פיתוח עסקי גלובלי ב-PAYPAL עודד זהבי, מנכ"ל DELL ישראל שלומי קווארטלר, מנכ"ל פרומרקט יורב הראל, רונית שטרן מנכ"לית ובעלים שטרן אריאלי ועוד.

חייק והדודות מאמריקה

משלחת של 15 מנהיגות מארגון נשות הדסה בארה"ב, בראשות הנשיאה מרסי נתן, התארגנה בימי הלחימה בדרום והגיעה לישראל לביקור סולידריות והזדהות עם תושבי הדרום. השבוע נפגשה המשלחת עם אמיר חייק, מנכ"ל התאחדות התעשיינים, שאירח אותן בלשכתו בבית התעשיינים. חייק סיפר לנשות הדסה על התעשייה בישראל, בדגש על תעשיית ההיי-טק שבה הביעו הנשים התעניינות רבה.

אמיר חייק ומתנדבות ארגון נשות הדסה בארה
 אמיר חייק ומתנדבות ארגון נשות הדסה בארה

אמיר חייק (במרכז) עם המשלחת

חייק סיכם: "ישראל ללא תעשייה - היא לא ישראל". משלחת המנהיגות תסייר באזור הדרום ובמקומות שספגו את מירב הפגיעות, ותיפגש עם נציגי ממשל, ביטחון ורווחה כדי לקבל תמונה רחבה על התמודדות העורף, הצבא ומדינת ישראל עם המצב.

וונדר שמלצר

עתליה שמצלר, רעייתו של איש העסקים שלמה שמלצר, בעלי חברת "שלמה Sixt", חגגה השבוע את יום הולדתה ה-65. שמלצר מחלקת את זמנה בין עבודה בחברה ובין התנדבות ותרומה רבה לקהילה.


המתנה של עתליה שמלצר

ביוזמת כלתה, ענבל (רעייתו של הבן טובי), העובדת כמנהלת לקוחות במשרד הפרסום גיתם BBDO, הפתיעו השמלצרים את אם המשפחה במתנה שממחישה יותר מכל את איך שהם רואים אותה. כלת יום ההולדת זכתה לקבל כרזה עם איור שלה בדמות וונדרוומן. את היום עצמו חגגה שמלצר באחוזת יערות הכרמל ביום פינוק נשי בחברת בתה עופרה וכלתה ענבל.

צוללים בבריכה של גורביץ' בסביון

תחת הכותרת "מתחברים באהבה", התכנסו שלשום אנשי עסקים ומובילי דעת קהל לערב הצדעה והוקרה לארגון זק"א. משפחת גורביץ', בעלת השליטה בארזים, אירחה את האירוע בבית המשפחה בסביון. הערב התחיל בקוקטייל על שפת הבריכה והמשיך בתרגיל צלילה שבוצע על-ידי יחידת הצוללנים של זק"א. האורחים עמדו סביב הבריכה והמתנדבים תרגלו בתוך הבריכה משימות מיוחדת של חיפוש נעדרים עם כיסוי על העיניים תוך שהם מדמים חיפוש במים עכורים. כמו כן, הוצג לראווה מכשיר ה"סקוטר" לחתירה מהירה במים. בסיום התרגיל התכנסו האורחים בסלון הבית שם המתין להם הזמר ארקדי דוכין במופע פסנתר. במהלך הערב נאמו יו"ר זק"א יהודה משי זהב, מיכאל (מיכו) מירילשווילי, מאיר גורביץ' המארח ועו"ד גדעון פישר. באירוע השתתפו בין היתר: דני יתום ראש המוסד לשעבר, השופט בדימוס אליהו וינוגרד, פרופ' מנואל טרכטנברג, מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, האלוף במיל' אלעזר שטרן, יו"ר דירקטוריון אל על עמיקם כהן, עו"ד מרדכי ציבין, משה שתיל ועוד. את הערב הנחה איש התקשורת גלעד עדין.

הסרט של משפחת סלע

שרה ופרופ' מיכאל סלע אירחו אמש בסינמה סיטי בראשון-לציון חברים וקרובים להקרנה פרטית של הסרט האמריקני החדש "כלים שלובים". את הסרט הפיקה בתם של בני הזוג - תמר סלע, וביים אותו בעלה - ירון זילברמן.

מיכאל שרה ותמר סלע, ירון זילברמן, הקרנה פרטית של הסרט
 מיכאל שרה ותמר סלע, ירון זילברמן, הקרנה פרטית של הסרט

מיכאל, שרה ותמר סלע עם ירון זילברמן

מדובר בדרמה אמריקנית הבוחנת בעדינות את העולם המרתק והמורכב של המוזיקה הקלאסית בניו-יורק. במוקד העלילה נגן מוביל ברביעיית מיתרים בעלת שם בינלאומי, המתבשר על ידי רופאיו שהוא סובל משלב מוקדם של מחלת הפרקינסון. הסרט עוקב אחר הטלטלה הרגשית שעוברים חייהם הפרטיים והמקצועיים של חברי הרביעייה, בעקבות הידיעה על המחלה. הערב נפתח בקוקטייל אלגנטי שכלל גבינות ויין. האם הגאה, שרה, נשאה דברים קצרים והבטיחה למשה אדרי, בעלי "יונייטד קינג" מפיצי הסרט ומבעלי הסינמה סיטי, כי המוזמנים שלה יהיו הממליצים הטובים ביותר של הסרט.

עליזה ואהוד אולמרט, הקרנה פרטית של הסרט
 עליזה ואהוד אולמרט, הקרנה פרטית של הסרט

עליזה ואהוד אולמרט

הגיעו לפרגן החברים, בהם: שולה וליאון רקנאטי, יהודית ואוריאל לין, עליזה ואהוד אולמרט, אילנה ויאיר המבורגר, חנה וגדעון המבורגר, צביה ועו"ד יוסי גרוס, דנה ודן מרגלית, ישראל מקוב ובלה לוסטיג, סוזי ודן פרופר, טובה וסמי סגול, כנה וזלמן שובל, עירית ומושיק תאומים, דוריס ומורי ארקין, אלי זהר, ציפה ואריק כרמון, נירה ופרופ' אוריאל רייכמן, אריאלה ומוריס קאהן, גליה ויהושוע מאור, חנה מוניץ, יעל ורמי אונגר, ג'ואל ופרופ' דניאל זייפמן, אהובה ושלמה ינאי, דני וג'ניס גילרמן, ליזיקה ועמי שגיא, אילן פיבקו, דב תדמור, שרה וגרשון זלקינד, אבי ומרטי פזנר, נאוה ברק ושלום זינגר, פרופ' גבי ברבש ורעייתו נורית, דורי קלגסבלד ועוד.