הושלמה העסקה למיזוג "איווקו" וסמל"ת ב-20 מיליון שקל

לאחר ההשלמה תמוזג מהיום הפעילות השוטפת לתוך "קבוצת סמל"ת" ותבטא כניסה של הקבוצה לסגמנט המשאיות והאוטובוסים ■ הקבוצה הודיעה על שינוי ארגוני והקמת שתי חטיבות מכירות

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת, בשליטת משפחת מיכאל לוי, הודיע היום (ב') על השלמת העסקה לרכישת IVECO בישראל, היקף הרכישה מסתכם בכ- 20 מיליון שקל. לאחר ההשלמה תמוזג מהיום הפעילות השוטפת לתוך "קבוצת סמל"ת" ותבטא כניסה של הקבוצה לסגמנט המשאיות והאוטובוסים.

בעקבות הרכישה מציגה סמל"ת שינוי במבנה הארגוני ותחומי אחריות חדשים למנהלים בקבוצה. עומר לוי, משנה למנכ"ל - במסגרת תפקידו אחראי לפעילות החברה בחו"ל, קשרי עבודה ולפיתוח עסקי מול היצרנים השונים עימם עובדת סמל"ת.

במקביל הוקמו שתי חטיבות מכירות: חטיבת מסחריות קלות ומשאיות שתכלול את הרכבים המסחריים של פיאט ואת כל דגמי איווקו. החטיבה תנוהל ע"י יוני אביטוב שניהל עד כה את מותג פיאט. וחטיבת רכבים פרטיים שתכלול את פיאט פרטיות, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט' ותנוהל ע"י ניר בן שלמה שניהל עד כה את מותג אלפא רומיאו.

את העסקה ליוו בצד המסחרי והמשפטי עורכי הדין: אבי פילוסוף דוני טולדאנו ואיתי לביא ממשרד צלרמאיר פילוסוף, ובנקאי ההשקעות: ניר אפשטיין ובועז תושב ממשרד אפשטיין קפיטל.