תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מנכ"ל חדש לזירוקס ישראל: רן גיל יחליף את קונסטנטין פרשין

רן גיל מונה לתפקיד מנכ"ל זירוקס ישראל ■ לגיל מעל 20 שנים של נסיון בניהול ושיווק, בין היתר בקבוצת גטר

בימים אלה יכנס רן גיל לתפקידו החדש כמנכ"ל חברת זירוקס ישראל, ובכך יחליף את קונסטנטין פרשין שסיים את כהונתו. לגיל מעל 20 שנות ניסיון בניהול ושיווק בחברות בינלאומיות בתחומים שונים. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל חברת Ceemark, חברה העוסקת בשיווק מדפסות לקסמרק באירופה.

רן גיל, בן 51, נשוי ואב לשני ילדים, ובעל תואר בהנדסת תעשייה וניהול, מילא תפקידי ניהול שונים בקבוצת גטר בישראל, משווקת מדפסות לקסמרק בישראל.

זירוקס, בעלת הפטנטים המקוריים לתהליך "זירוגרפיה", הנמצא בשימוש ברוב מכונות הצילום המשרדי ובמדפסות לייזר, מובילה בשנים האחרונות את המגמה Printers as a" Service". בזמן שהחומרה של מדפסות כמו גם מכונות צילום משרדיות הפכה ל-Commodity, הבדלים משמעותיים בין הספקים נוצרו ברובד שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) של הדפסה.

ארגונים רבים בחרו להעביר את האחריות לכול נושא ההדפסה לחברות מתמחות, המספקות שירותי הדפסה לפי דרישה כולל טיפולי תחזוקה מונעת, ניהול הצריכה, התאמת המדפסות לצרכים עסקיים וכדומה. במתן שירות כזה קיימים הבדלים משמעותיים בין הספקים וחברות בעלות ניסיון וידע עולמי ניהנות מיתרון תחרותי מובהק. המשימה של רן גיל היא לקדם את התפיסה בשוק הישראלי מעבר ל"ראשי הגשר" שכבשו קודמיו בתפקיד ובכך להחזיר את זירוקס ישראל לצמרת ספקי פתרונות ההדפסה המנוהלת במיקור חוץ לעסקים ולאירגונים.