אי.בי.אי תרכוש את פעילות קופות הגמל של תמיר פישמן

היקף העסקה עדיין לא פורסם אך החברה ציינה כי התמורה שנקבעה הינה שיעור משווי הנכסים המנוהלים בקופות הגמל הנמכרות ■ היקף הנכסים של תמיר פישמן בתחום הגמל עומד כיום על 530 מיליון שקל

חברת אי.בי.אי הודיעה הערב (ד') כי החברה בת שלה אי.בי.אי גמל חתמה על הסכם עם בית ההשקעות תמיר פישמן לרכישת כל פעילות הגמל שלו.

היקף העסקה עדיין לא פורסם אך החברה ציינה כי התמורה שנקבעה הינה שיעור משווי הנכסים המנוהלים בקופות הגמל הנמכרות כפי שיימדד במספר אבני דרך.

כפי שפורסם ב"גלובס", בית ההשקעות אי.בי.אי ניהל בתקופה האחרונה מגעים מתקדמים לרכישת קופות הגמל של תמיר פישמן. היקף הנכסים של תמיר פישמן בתחום הגמל עומד כיום על 530 מיליון שקל, כאשר מחציתם בקופות גמל ומחציתם בקרנות השתלמות. אי.בי.אי, שמנהל כיום 1.8 מיליארד שקל בתחום, שואף להגיע להיקף נכסים מנוהל של 8.5 מיליארד שקל בגמל, ובמידה שהעסקה תושלם, יעמוד היקף הנכסים המנוהל שלו בתחום על כ-2.3 מיליארד שקל.

מאי.בי.אי נמסר בהקשר לכך כי: "החברה בוחנת רכישות של נכסים פיננסים ובמסגרת זו היא נמצאת בקשר עם גופים רלוונטיים. כחברה ציבורית המחויבת בדיווחים מיידיים אין על הפרק אירוע המצריך דיווח כזה". בתמיר פישמן בחרו שלא להגיב לידיעה.