מתחם סינמה סיטי יוקם בחדרה בכ-100 מיליון שקל

הקופלקס יכלול 10 אולמות קולנוע, שני אולמות VIP, אולם תיאטרון, אולמות כנסים ומתחמי מסעדות ובילוי ■ מדובר במתחם בתי-הקולנוע השלישי של סינמה סיטי

סינמה סיטי תיפתח בחדרה: אתמול (ד') נחתם הסכם בין האחים לאון ומשה אדרי ויעקב כהן, מבעלי רשת בתי-הקולנוע סינמה סיטי, ואיש העסקים קובי מימון בעל המתחם המסחרי MIXX בחדרה, להקמת מתחם סינמה סיטי בעיר. את ההסכם בין הצדדים הוביל ראש עיריית חדרה, חיים אביטן, שתמך במהלך.

מתחם MIXX הוקם במהלך 2011 כמרכז מסחרי דו-קומתי בשטח בנוי של כ-22 אלף מ"ר. הקופלקס החדש יכלול 5,000 מ"ר, ויכלול 10 אולמות קולנוע, שני אולמות VIP, אולם תיאטרון אולמות כנסים ומתחמי מסעדות ובילוי.

אביטן, אדרי, כהן ומימון חתמו על החוזה, הכולל תוכניות בנייה מפורטות להקמת המתחם בהשקעה של כ-100 מיליון שקל. ראש העיר הוסיף כי המתחם יספק בנוסף גם כ-500 מקומות תעסוקה.

מדובר במתחם בתי-הקולנוע השלישי של חברת סינמה סיטי, שיוקם בנוסף לשניים הקיימים בגלילות ובראשון-לציון. כמו כן מתכננת הרשת הקמת מתחם בתי-קולנוע נוסף בקניון G בכפר-סבא, שיכלול 12 אולמות קולנוע.

לפני מספר שנים סגרה רשת בתי-הקולנוע לב את מתחם בתי-הקולנוע שהפעילה בחדרה, ומאז לא פועל בעיר אף אולם קולנוע.

"חדרה מתקרבת היום ל-100 אלף תושבים, ולא ייתכן שאין בה בית-קולנוע", מסר ראש עיריית חדרה, חיים אביטן, ל"גלובס".

לדבריו, "כיום מוקמות בעיר אלפי יחידות דיור, ועל סמך היתרי הבנייה שאנו מנפיקים ליזמים שבונים בעיר, אנו צופים כי בתוך 5 שנים יגדל מספר התושבים ל-120 אלף. עד היום התושבים בעיר נאלצו להרחיק לחיפה או תל-אביב כדי ליהנות מקולנוע. היה לנו ברור כי המודל של בתי-הקולנוע הישנים לא מתאים לעידן של היום, ולכן אני בטוח שמתחם כמו הסינמה סיטי יהיה מצרך מבוקש בעיר".

מועצת עיריית חדרה אף הגישה לאחרונה בקשה למשרד הפנים להפחתת הארנונה לבתי-קולנוע, מ-88.37 שקל למ"ר לשנה ל-62.80 שקל למ"ר לשנה, בדומה לתעריף במתחמים אחרים של סינמה סיטי.