נדחתה בקשת אייל שני: אם לא ישלם עד יום ראשון - ייכלא

השופטת אלשיך כתבה היום בהחלטתה כי לא מצאה "בבקשה כל נימוק שלא נדון והוכרע, ואשר יש בו כדי לשנות את החלטתי או להביאני לעכב את ביצוע ההחלטה"

שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב, ורדה אלשיך, דחתה היום (ו') את בקשתו של השף אייל שני לדחות את פסק הדין שנתנה, לפיו אם לא ישלם את מלוא חובותיו עד יום ראשון - הוא ייכלא ל-45 יום.

אלשיך כתבה בהחלטתה כי לא מצאה בבקשה שהגיש שני "כל נימוק שלא נדון והוכרע, ואשר יש בו כדי לשנות את החלטתי או להביאני לעכב את ביצוע ההחלטה", ומתחה ביקורת על הדרך בה הוגשה הבקשה לבית המשפט.

לדבריה, "הבקשה הבהולה (כלשון המבקש) המונחת בפני שוגרה לבית המשפט באמצעות תוכנת נט המשפט אתמול בשעה 16:45, כאשר אין איש בית המשפט היכול לראותה, או ליתן בה החלטה, אלא אם כן ייכנס, באופן מקרי לחלוטין וללא סיבה, אחרי שעות העבודה הרגילות".

לטענת אלשיך, שני "סבר כנראה כי בקשתו איננה דחופה דייה ויכולה להמתין ליום שישי, שעה שמכהן בבית המשפט שופט תורן, אשר אף אינו מכיר את התיק על השתלשלותו".

ביום רביעי השבוע הוציאה אלשיך צו מאסר נגד שני למשך 45 יום. צו המאסר יכנס לתוקף ביום ראשון הקרוב ויתבטל רק אם שני ישלם את כל חובותיו - כ-200 אלף שקל - עד אז לקופת פשיטת-הרגל.