גאדג'טים: סמארטפון 4X של LG - מתחרה לא רע לגלקסי S3

הסמארטפון החדש מבית LG הושק כאן באיחור ורק בחנויות הפרטיות והוא מציע יכולות רבות שלא מביישות את מכשירי הדגל של המתחרים ■ אנחנו עדיין מעדיפים את האופציה של סמסונג, אבל מדובר במתחרה לא רע בכלל

נדיר לראות את LG משיקה סמארטפון עם מפרט חומרה מתקדם, מכיוון שהיא בדרך כלל מתמקדת בטלפונים ברמה הבינונית יותר. דגם אופטימוס 4X HD הושק רק בחנויות הפרטיות ומציע יכולות רבות שלא מביישות את מכשירי הדגל של המתחרים.

מסך: מסך ה-4.7 אינץ' של ה-4X HD מגיע באיכות מוצלחת וברזולוציה של 1280 על 720 פיקסל. המסך תופס את רוב החלק הקדמי של המכשיר, כך שהמסגרת היא מינימלית.

ממשק: המכשיר פועל על אנדרואיד בגרסת אייס קרים סנדוויץ' (4.0.3). LG מציעה יכולות נחמדות להעשרת החוויה, כמו מעבר אוטומטי למצב "זמן-שקט", שבו הטלפון משתיק את הצלצול בימים ובשעות מסוימות, מלבד התראות כמו שעון מעורר. יישום אחר הוא Quick Memo, המאפשר לכתוב עם האצבע פתקים קצרים על המסך בזמן שיחה, במקום להתחיל לחפש נייר ועט. המכשיר מגיב בצורה מגומגמת מעט, ככל הנראה בגלל גרסת האייס קרים סנדוויץ'. ייתכן שאם יהיה שדרוג לג'לי בין, הבעיה תיפתר.

חומרה: ה-4X HD שייך למגוון המצומצם של הסמארטפונים המגיעים עם מעבד מרובע ליבות במהירות 1.5 ג'יגה הרץ ו-16 ג'יגה זיכרון פנימי, בנוסף לאופציה להרחבה באמצעות כרטיס.

מצלמה: 8 מגה פיקסל, מיקוד אוטומטי, פלאש ואפילו HDR שיודע לצלם מספר תמונות עם חשיפות שונות ולמזגן. לטעמנו איכות התמונות בינונית עם צבעים דהויים.

סוללה: הספק מכובד של 2,150 מילי אמפר. ביחס לסמארטפונים אחרים, זמן העבודה סביר בהחלט והמכשיר יצליח לשרוד גם עד שעות הלילה הלא מאוחרות.

בשורה התחתונה: ה-4X HD הוא סמארטפון שיצא כאן באיחור מסוים, אבל ברמת המחיר שלו הוא מתחרה בגלקסי אס 3. אנחנו עדיין מעדיפים את האופציה של סמסונג, אבל מדובר במתחרה לא רע בכלל.

מחיר: 2,800 שקל. כמו כן, יש ערכה במהדורה מוגבלת, הכוללת ללא עלות נוספת סוללה רזרבית, כרטיס זיכרון בנפח 16 ג'יגה, נרתיק, מדבקה להגנה על המסך, עט מגע ומעמד שולחני.

ציון: 8.5.