האם המשקיעים של בטר פלייס מפנים לה "כתף קרה"?

שירות הידיעות האמריקני VentureWire של דאו-ג'ונס פרסם בימים האחרונים כי בסבב ההשקעות האחרון של בטר פלייס הסכימו להשתתף רק החברה לישראל ובנק ההשקעות HSBC

האם המשקיעים של בטר פלייס מפנים לה "כתף קרה"? שירות הידיעות האמריקני VentureWire של דאו-ג'ונס פרסם בימים האחרונים כי בסבב ההשקעות האחרון של בטר פלייס, שנועד לגייס 100 מיליון דולר להמשך פעילותה השוטפת של החברה, הסכימו להשתתף רק החברה לישראל ובנק ההשקעות HSBC, שהוביל עד היום חלק גדול מסבבי ההשקעות בחברה.

האתר מצטט את ג'ו פלוסקה, דובר בטר פלייס בארצות הברית, שאומר כי "אף משקיע גדול נוסף לא הצטרף לסבב הזה". בין המשקיעים הגדולים של בטר פלייס, שלא הצטרפו לסבב ההשקעות הנוכחית, ניתן למצוא כמה מתומכיה הגדולים של החברה לאורך שנים ובהם קרן ההשקעות VantagePoint ובנק ההשקעות מורגן סטנלי. בין המשקיעים בחברה, שהוזכרו בעבר, נמצאת גם קרן ההשקעות של משפחת טיש וחברות פרטיות נוספות.

ובינתיים חברות הליסינג בארץ ממתינות להצגת התוכנית העסקית של החברה בטרם ישחררו הזמנות משמעותיות נוספות. מקורות בענף העריכו, שעיקר השינוי בארץ יהיה בגישה השיווקית שתכלול העמקה של פעילות השיווק הישירה ללקוחות פרטיים ומוסדיים, שלא דרך חברות הליסינג.