אחרי "חטופים": גידי רף מוכר עוד פיילוט לרשת FX

הדרמה החדשה נקראת "Tyrant" ■ האוורד גורדון וקרייג רייט ישתפו פעולה בכתיבה ויוגדרו גם כמפיקים אחראיים ■ קשת תוגדר כמפיקה שותפה

רשת הכבלים FX מבית FOX הזמינה פיילוט מיוצר "חטופים" ו"הומלנד", גידי רף, ומהווארד גורדון, גם הוא מיוצרי "הומלנד" ומיוצרי הסדרה "24". כמו כן, לוקח חלק ביצירת הפיילוט גם קרייג רייט ("אבודים", "עמוק באדמה").

הדרמה החדשה נקראת "Tyrant" ("עריץ" בעברית), ויכתוב אותה רף, כשגורדון ורייט ישתפו פעולה בכתיבה ויוגדרו גם כמפיקים אחראיים.

זכיינית ערוץ 2 קשת, שעומדת מאחורי "חטופים" ו"הומלנד", תוגדר כמפיקה שותפה. מנכ"ל קשת, אבי ניר, וסמנכ"ל התוכניות, רן תלם, יוגדו כמפיקים שותפים אחראיים.

עבור רף וגורדון תהיה זו הפעם השנייה שהם משתפים פעולה, לאחר ההצלחה עם הסדרה "הומלנד", שבימים אלה משודרת העונה השנייה שלה בארה"ב.

עלילת "Tyrant" מגוללת את סיפורה של משפחה אמריקנית מן היישוב שמוצאת את עצמה במרכזה של מדינה מזרח-תיכונית סוערת. צילומי הסדרה צפויים להתחיל במהלך השנה הקרובה.

ניק גראד, סמנכ"ל תוכניות מקור ברשת FX, אמר כי "הקונספט המקורי והמבריק שבה אותנו לחלוטין. זה מדהים לקרוא תסריט שמיד אפשר לדמיין כיצד הוא הופך לאחת התוכניות הטובות ביותר שנראו בטלוויזיה".

מנכ"ל קשת, אבי ניר, הוסיף כי "הקרדיט הוא לגידי רף על הרעיון והכתיבה וכמובן להווארד גורדון על ההובלה, ואנו שמחים לקחת חלק בסדרה".