סקר הפרסומות: הוט - האהובה ביותר; בזק - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי הצליח השבוע להכניס לטבלאות 4 פרסומות שונות

הפרסומת החדשה של הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובם של שחקני הסדרה "גולסטאר", מובילה את מדד הפרסומות האהובות ביותר בשבוע החולף. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, אשר עומד על 22.4%.

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי - בה מוצגת בחורה המסרבת להצעת נישואים, כאשר כדי להפסיק את השתיקה המביכה גידי גוב מתחיל לדבר על המבצעים שהחברה מציעה - מדורגת השבוע בראש מדד הפרסומות הזכורות.

גם במקרה הזה, שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 12.1%. יצוין כי הפרסומת ירדה מהאוויר ביום ראשון בערב, לאור מותה של ענת גוב, אשתו של הפרזנטור.

הפרסומת החדשה של פלאפון, אף היא באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, המפרסמת מבצע לגלישה חופשית בחו"ל, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

סך ההשקעה זה נמוך יותר בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, שהייתה של הוט ועמדה על כ-1.96 מיליון דולר.

מלבד בזק ופלאפון, אדלר-חומסקי הצליח השבוע להכניס שתי פרסומות נוספות לטבלאות - עבור בזק בינלאומי ועבור מפעל הפיס.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע מעט יותר גבוה בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 472 (לעומת 444 פרסומות בשבוע שעבר).

במקביל גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ממשיך במגמת העלייה, ועומד על כ-45.3 מיליון דולר (בהשוואה ל-41.8 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומת
 פרסומת