מחקר: מתמחה בפייסבוק מרוויח יותר מ-5,000 דולר בחודש

מחקר שביצע אתר גלאסדורז מראה כי המתמחים בפייסבוק ובגוגל מקבלים משכורות שעובדים ותיקים בתחומים אחרים היו רק חולמים לקבל ■ ממוצע משכורת של מהנדס תוכנה מתמחה בפייסבוק עומד על כ-6,500 דולר

אחד הדברים שמבדילים את ענף ההייטק מענפים אחרים הינו המשכורת הגבוהה יחסית שהעובדים בחברות מקבלים, והשכר ההתחלתי הגבוה שמקבלים העובדים החדשים וחסרי נסיון. אך בדומה להרבה תחומים אחרים בחיים, אם אתה מתמחה, סביר להניח שאתה עובד שעות נוספות מבלי שתקבל משכורת בכלל או עם שכר נמוך יחסית. אך אם אתה מתמחה בחברת פייסבוק, הסיפור שונה לחלוטין.

על פי מחקר שביצע אתר גלאסדורז, רשת חברתית עסקית שעוסקת בנושא השכר, עולה כי בעוד רוב המתמחים בחברות השונות עובדים תמורת משכורת סמלית בלבד או ללא תמורה בכלל, מתמחה ברשת פייסבוק מקבל בממוצע משכורת של 5,622 דולר בחודש. ואם אתה מהנדס תוכנה, כדאי לך להתמחות שם כי ממוצע המשכורת של מהנדס תוכנה מתמחה בחברה עומד על 6,465 אלף דולר.

אך פייסבוק אינה לבד בסיפור הזה, וגם גוגל מתגמלת את המתחמים שלה בצורה נאה למדי, והיא אפילו עוברת את פייסבוק. מהנתונים של גלאסדורז עולה כי המשכורת הממוצעת שמתמחה בגוגל מקבל עומדת על 6,862 דולר - בהחלט לא רע.