אמש: שיא רייטינג ל"מאסטר שף"; נתונים גבוהים לערוצי הנישה

תוכנית הבישול של קשת רשמה אמש 39% רייטינג - שיא לפרק שאינו הגמר ■ תוכנית הריאליטי "לה לה לנד" המשודרת ב-yes רשמה אמש כ-3% צפייה

נתוני רייטינג גבוהים במיוחד נרשמו אתמול בערב (א'): ל"גלובס" הגיעו נתונים של ערוצי הכבלים, אשר אינם נמדדים באופן רשמי על-ידי ועדת המדרוג. על-פי הנתונים, המתייחסים למשקי-הבית באוכלוסיה היהודית, נרשמו נתוני צפייה גבוהים לתוכנית "חי בלה לה לנד" של yes, לתוכנית "גולסטאר" של הוט ולחדשות הספורט ומשחקי הליגה הספרדית בערוץ הספורט.

נודע כי תוכנית הריאליטי "לה לה לנד", המשודרת בערוץ yes קומדי, הגיעה אתמול לנתון של כ-3%, והיא נעה בדרך-כלל ב-4 ימי השידור שלה (א'-ד') בין 2.5 ל-4 אחוזי צפייה מרשימים.

התוכנית "גולסטאר", המשודרת בערוץ HOT3, רשמה אתמול כ-2% צפייה - נתון נמוך יחסית עבור התוכנית, הזוכה בדרך-כלל לנתונים של עד 5%. יש לציין כי אלה נתוני השידור הראשון בשעות הפריים-טיים, והם אינם כוללים שידורים חוזרים וכמובן את הצפיות בשירות ה-VOD או בשירות ה-Start Over, שם נקודת החוזק האמיתית שלהם.

מורת-רוח ברשת

באותו זמן, בערוץ הספורט, שודרו משחקי הליגה הספרדים, ועל-פי נתונים שהגיעו לידי "גלובס", נתוני הצפייה של הערב כולו, ובכללו "חדשות הספורט", נעו סביב 3% הצפייה.

למרות ההתמודדות עם הצפייה הגבוהה בכלל ערוצי הנישה, שברה אתמול תוכנית הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 קשת - "מאסטר שף" - את שיאי הצפייה שלה לתוכנית שאינה גמר, כאשר השיגה 39% צפייה.

ההערכה היא כי השידור בערוץ 2 דווקא גרע מהצפייה בשידור הראשון בתוכניות היומיות בערוצי הנישה של הכבלים והלוויין, שכן בפני עיקר צופיהן עומדת האלטרנטיבה לצפייה דחויה.

לא אחת הביעה הזכיינית רשת מורת-רוח על השידור של התוכנית "אייל גולן קורא לך" בערוץ 24 של קשת, מול "The Voice", שהגיעה לנתוני צפייה מוצלחים של כ-35%. ההערכה ברשת היא מכי לולא התוכנית בערוץ 24, שמגיעה עד ל-7%, נתון הצפייה בערוץ 2 היה גבוה יותר.

בשבוע שעבר קידמה רשת בתוכנית "צחוק מעבודה" את "חי בלה לה לנד", המשודרת בעיקר מול ימי השידור של קשת.

חברת yes מסרה: "אנו שמחים לראות שלקוחותינו נהנים מהפקות המקור הרבות והמגוונות אותן יוצרים מיטב הכותבים, מפיקים, בימאים, שחקנים, זמרים וכל הנוטלים חלק. זוהי גושפנקא נוספת לאחר המועמדויות הרבות בפרסי האקדמיה לאהבת הקהל ליצירה ישראלית מקורית".

יתר הגופים לא הגיבו לידיעה.