שושן ברבי לבית המשפט: עיריית נתניה מתנכלת לי ולעסקיי

ברבי, הנאשם בדריסתן למוות של 3 נשים והפקרתן, טוען כי עיריית נתניה מתנכלת לפיצוצייה שלו - "אם כזרוע ביצועית של המשטרה ואם מטעמים זרים אחרים"

שושן ברבי, המואשם בדריסתן למוות של 3 נשים בנתניה והפקרתן, עתר לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, בטענה כי עיריית נתניה מתנכלת לו ולעסקיו.

ברבי, שמפעיל מזה כ-7 שנים עסק בשם פיצוציית "אלמוגים" בשדרות בן-צבי בנתניה, טוען באמצעות עו"ד אילן בומבך כי מאז שבית המשפט ביטל את צו הסגירה המינהלי שהוציאה העירייה לפיצוצייה, החלה עיריית נתניה להתנכל לעסק - אם כ"זרוע ביצועית" של המשטרה, ואם מטעמים זרים אחרים שאינם ידועים לו.

לטענת ברבי, התנכלות העירייה לפיצוצייה שבבעלותו באה לידי ביטוי באמצעים שונים, ובהם הקמת גדר שתפריד את העסק מהנהגים המחנים את רכבם בסמוך אליו, הצבת מצלמת מעקב על עמוד חשמל, ביצוע עבודות להרחבת המדרכה הצמודה לעסק ולביטול מפרץ החניה המצוי בה, ביקורים תכופים של פקחי העירייה ומתן דוחות בגין עבודה ללא "היתר לילה".

בעתירתו טוען ברבי כי "אין ולא יכולה להיות כל חזקת חוקיות למעשי העירייה", וכי ככל שהדברים ידועים לו, "המשיבה ביצעה את כל הפעולות המפורטות בעתירה ללא היתרי בנייה כדין וללא קבלת אישורים אחרים מכוח דין", ועל כן מתבקש בית המשפט להורות לעירייה לחדול מפעולות אלה ולבטלן.

הדיון בעתירתו של ברבי נגד עיריית נתניה יתקיים מחר (ד') בבפני השופט אילן שילה.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "נדגיש כי כל פעולות העירייה נעשו כדין, בהתאם למחויבותה לשמור על הסדר הציבורי ועל בטיחות תושביה, וכל טענה בדבר 'התנכלות' הינה בלתי רלוונטית".