איש הטלוויזיה צביקה הדר נבחר לשמש כפרזנטור של קופת-חולים מאוחדת. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן, והדר נבחר בין היתר לאחר שעבר אירוע רפואי חמור שלאחריו ערך שינוי דרסטי באורח חייו.
הצדדים סירבו למסור את שווי החוזה, אך נודע כי הוא נחתם ל-3 שנים. הקופה מתכוונת להשקיע במהלך בשנה הקרובה 7 מיליון שקל. הסיסמה שתוביל את המהלך תהיה "להיות בריא ולהישאר בריא".
הדר לא הופיע כבר תקופה ארוכה בקמפיינים פרסומיים, אך בעבר הוא הוביל מהלכים של שופרסל ושקם אלקטריק.
מקופת-חולים מאוחדת נמסר כי הקמפיין יכלול פעילות מקיפה במגוון סוגי מדיה - בתקשורת הכללית, בתקשורת המגזרית ובתקשורת הפנים-ארגונית. עוד נמסר כי "זהו מהלך אסטרטגי של מהות ולא קמפיין של שבועיים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.