הרשות השנייה מנעה את החשכת המסך של ערוץ 10

עובדי ערוץ 10 איימו להחשיך את המסך מהשעה 22:50 ועד 6 בבוקר, אך בעקבות התערבות הרשות השנייה נמנעה החשכת המסך, ובמקום זאת ישודרו שידורים חוזרים ■ התוכניות "לילה כלכלי", "צינור לילה" "והיום שהיה" לא ישודרו

הרשות השנייה מנעה את החשכת המסך של ערוץ 10. עובדי הערוץ איימו להחשיך הלילה (ד') את המסך החל מהשעה 22:50 ועד השעה 6 בבוקר ולשים שקופית המבהירה לצופי הערוץ כי כך ייראו השידורים החל מ-1 בינואר, אז יפוג זיכיון הערוץ אם לא תעבור חקיקה אחרת.

בעקבות התערבות הרשות השנייה נמנעה החשכת המסך בערוץ 10, ובמקום זאת הנהלת הערוץ שידרה שידורים חוזרים. התוכניות "לילה כלכלי", "צינור לילה" ו"היום שהיה" לא שודרו כרגיל.

במכתב ששלחה הנהלת הערוץ לעובדים נכתב: "לקראת הדיון המכריע מחר בוועדת הכלכלה של הכנסת הוחלט להחשיך את המסך הערב בשעה 22:35, מיד בתום תוכניתו של גיא פינס.

"המהלך חסר התקדים מתבצע בלב כבד, תוך שקילת הפגיעה החד-פעמית שתיגרם לצופים אל מול המסר הברור שאנחנו חייבים להעביר לציבור: כך ייראה מסך ערוץ 10 כבר בעוד 12 יום, אם החקיקה הממשלתית להסדרת שידוריו לא תאושר מיד בכנסת.

"זוהי ללא ספק נקודת שפל חדשה במצבנו - שמלמדת על גרירת רגליים ממשלתית בהליכי ההסדרה של זכיון הערוץ".

מחר (ה') צפוי לעלות בכנסת לדיון החוק להצלת ערוץ 10, והחשש הוא שהעובדה שזכייניות ערוץ 2 נוקטות בשורה של קיצוצים דרמטיים ודורשות שוויוניות תטרפד את מאמצי ערוץ 10 באשר לחוק.