המלצת היום: תוסף ישראלי לדפדפן שיעמיק לכם את הידע

SUMMER מאפשר לקבל מידע מיידי על האנשים הבולטים בכתבות השונות בעשרות אתרים מובילים ■ התוסף הוא פרי פיתוח של ארבעה יזמים ישראלים - ליאור דגני, אוהד פרנקפורט, שלומי בבלוקי ועוז כץ

אתם קוראים כתבה באחד מאתרי החדשות באינטרנט ומנסים לעקוב אחר הסיפור, כשאחד מהשמות המוזכרים בה נשמע לכם מוכר. אבל העצלנות, ואולי חוסר הזמן, מונע מכם לספק את יצר הסקרנות כדי לנסות ולברר במי מדובר. אמנם מדובר בחיפוש זריז בגוגל או ישירות בוויקיפדיה, אך לעיתים גם עבור זה אין זמן.

תוסף חדש לדפדפני כרום ופיירפוקס בשם SUMMER מאפשר לקבל מידע מיידי על האנשים הבולטים בכתבות השונות בעשרות אתרים מובילים. התוסף הוא פרי פיתוח של ארבעה יזמים ישראלים - ליאור דגני, אוהד פרנקפורט, שלומי בבלוקי ועוז כץ.

SUMMER / צילום מסך
 SUMMER / צילום מסך

לאחר התקנת התוסף ניתן לגלוש לאתרים תומכים, בהם יאהו, "טיים", "וול סטריט ג'ורנל", BBC, ESPN, רויטרס ועוד עשרות אחרים - ואז בכל כתבה יופיעו שמות בולטים עם סוגריים כחולים מסביבם. לחיצה על אחד השמות, יקפיץ חלון קטן בצד ימין של המסך ויציג מידע נרחב על אותו אדם: תמונה, ביוגרפיה מתוך ויקיפדיה, סרטונים מיו-טיוב, חדשות אחרונות ועוד.

בנוסף, יוצגו פריטי מידע שונים בהתאם לאדם עצמו. כך, במקרה של ספורטאי תוצג סטטיסטיקת ביצועים, ובמקרה של שחקן יוצגו הסרטים האחרונים בהם שיחק ולחיצה על אחד מהם תפתח מידע על הסרט עצמו.

מלבד האפשרות ללחוץ על השמות השונים, התוסף יקפיץ באתרים הנתמכים גם לשונית קטנה בצד ימין עם האות S וספרה כלשהי. מספר זה מייצג את כמות האנשים המופיעה בטקסט ושניתן לקבל עליהם מידע.

האפליקציה תומכת כרגע רק באתרים באנגלית ואף מציגה חיווי קטן בצורת האות S בשורת הכתובת בדפדפן כדי שהמשתמשים יידעו כי האתר תומך בתוסף.

מחיר: חינם.
כתובת: getsummer.com