הפרסומת לסלקום - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו השבוע, עם השקעה של כ-1.38 מיליון דולר

הפרסומת של סלקום, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, חוזרת להוביל את מדד הפרסומות הזכורות והאהובות. גם לפני שבועיים הובילה הפרסומת את המדדים.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים מעט מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 22.3%, עם עוצמת אהדה הנמוכה ב-10% מהממוצע. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.3%.

הפרסומת של סלקום היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה העומד על כ-1.38 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

סך ההשקעה זה מעט נמוך בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר של שבוע שעבר, של חברת פלאפון, שעמד על כ-1.5 מיליון דולר.

ירידה בהשקעה ובמספר הפרסומות

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 455 (לעומת 472 פרסומות בשבוע שעבר); כאשר במקביל גם סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים ירד מעט, ועומד על 41.9 מיליון דולר (בהשוואה ל-45.3 מיליון דולר בשבוע שעבר).

עוד עולה מנתוני יפעת כי הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, דורגה במדד הפרסומות הזכורות ואהובות, למרות שכלל לא שודרה במהלך השבוע האחרון.

אהובות זכורות
 אהובות זכורות