חודש וחצי לפני סופרבול 2013: רשימת המפרסמים נסגרת

יצרנית המשקאות Anheuser Busch צפויה להיות המפרסמת הגדולה באירוע ■ עלות ספוט של 30 שניות: כ-3.8 מיליון דולר

זמן האוויר של הפרסום בסופרבול 2013 כמעט נמכר במלואו, ורשת CBS נמצאת בימים אלה במגעים אחרונים לקראת סגירת רשימת המפרסמים המלאה באירוע. המשחק ייערך ב-3 בפברואר, ועלות ספוט של 30 שניות תעמוד על כ-3.8 מיליון דולר.

רשימת המפרסמים כוללת את השחקנים המרכזיים, פפסי, באד לייט וקוקה-קולה, אך גם מספר מפרסמים קטנים יותר שמחפשים את ההזדמנות לעשות אימפקט שיווקי, כמו למשל רשת תיווך הנדל"ן סנצ'ורי 21 וחברת אחסון האתרים GoDaddy.

בראש הרשימה נמצאת יצרנית המשקאות Anheuser Busch, שנחשבת באופן מסורתי למפרסמת הגדולה באירוע. היא צפויה לקנות בין 3 ל-4 דקות פרסום. מלבד המותגים המוכרים של החברה (באד לייט ובאדוויזר), היא צפויה להשיק בשנה הקרובה בירה עם אחוזי אלכוהול גבוהים יותר תחת השם Black Crown, וההנחה היא שהחברה תנצל את הסופרבול להשקת המותג החדש.

נוכחות לתחום הרכב

קוקה-קולה רכשה עבור האירוע 3 ספוטים של 30 שניות. בשנה שעברה היא הציגה קמפיין בכיכוב דובי קוטב, אך השנה טרם ברור מה יהיה הקריאייטיב והאם הוא יתבסס על אותן דמויות.

המתחרה הגדולה שלה, פפסי, עדיין לא סגרה סופית את החוזה מול CBS, אך היא צפויה לרכוש, בדומה לשנה שעברה, 2 ספוטים. גם אצלה עדיין לא נקבע סופית מה יהיה הקמפיין, אך ההערכות הן כי המהלך השיווקי החדש שלה, בהובלת הזמרת ביונסה, יבוא לידי ביטוי.

מפרסמת חדשה באירוע תהיה חברת יוניליוור, שהודיעה כבר כי בספוט הבודד שהיא רכשה היא תפרסם את המותג AXE. הקמפיין צפוי להמשיך את הקו הפרובוקטיבי והסקסי של המותג.

בתחום הרכב רכשו ספוטים החברות אאודי, פורד, יונדאי, קיה, מרצדס ופולקסווגן. גם אתר cars.com כבר הפך לחלק מרשימת המפרסמים הקבועים והוא רכש ספוט אחד.

עוד ברשימה: החברה הישראלית סודה סטרים, שרכשה ספוט אחד ותעלה לשידור את הקמפיין העולמי שלה. הקמפיין אגב, נפסל לשידור בבריטניה לאחר שנטען כי הוא פוגע ביצרניות המשקאות הקלים.

חברת פריטו ליי, יצרנית דוריטוס, תשיק גם השנה את תחרות סרטי הפרסומת שיצרו עבורה חובבים מרחבי ארה"ב. הסרטון הזוכה ישודר בסופרבול.