רייטינג: שבוע של שבירת שיאים - "מאסטר שף" בראש עם 41.1%

"‏The Voice‏" של רשת הגיעה לשיא עם 37.8% צפייה ■ "חטופים" של קשת מתקרבת לסוף העונה עם 32.3%

‎‎כמעט כל התוכניות בעשירייה המובילה ברייטינג השבוע שברו את השיאים של עצמן. "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת היא התוכנית הראשונה שחוצה את רף ה-40% העונה, עם 41.1% צפייה.

גם "‏The Voice"‏ של רשת מגיעה לשיא שלה העונה, עם 37.8% צפייה במשדר של אמצע השבוע. שיא עונתי רשמה גם "מצב האומה", שחצתה פעמיים השבוע את ה-30% עם שיא של כל הזמנים לתוכנית - 33.4% צפייה.

‏קשת שוברת שיאים נוספים: "חטופים", שמתקרבת לסופה, הגיעה ל-32.3% צפייה, ו"עובדה" בשיא עונתי של 27.3%.

הנתונים הגבוהים דוחקים גם השבוע את משדרי האקטואליה מצמרת הצפייה. זאת, למרות ש"אולפן שישי" רושמת נתון גבוה במיוחד של 20.1% רייטינג ביום שישי האחרון. באותו זמן בערוץ 1, הריאיון של אילה חסון עם ראש הממשלה - היחיד מבין 3 הראיונות שנתניהו העניק לתקשורת - ששודר במלואו כבר ביום שישי, מגיע ל-7.4% צפייה. חדשות 10 במקביל עם 5.2% צפייה.

‏בערוץ 24, התוכנית "אייל גולן קורא לך" רושמת נתון מוצלח בשידור הישיר - 6.7% צפייה, וגם בשידור החוזר במהלך השבת, שמגיע כמעט ל-4% צפייה.

‏בזירת תוכניות הבוקר, "העולם הבוקר" של רשת היא עדיין התוכנית המועדפת על הצופים. ביום שישי מגיעה התוכנית של הילה קורח ואברי גלעד למספרים מרשימים של 8.2%. בהיעדרם של אורלי וגיא, רצועת הבוקר ביום שישי צוללת ל-2.6% צפייה בלבד. ‏‎‎‏

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי