רמי לוי: "שוקל לפתוח בנק; כולם צריכים להשקיע בנדל"ן"

רמי לוי התארח במרכז הבינתחומי וירה לכל הכיוונים ■ על רמי שביט שפתח את רשת cost365: "אין לי בעיה שמי שרוצה להפסיד יפסיד. הרווחתי ממנו פרסומת חינם" ■ על הסלולר: חברות יעלו מחירים או יפשטו את הרגל

האם רמי לוי יקים בקרוב בנק חדש בישראל? לוי, בעל רשת רמי לוי שיווק השקמה ורמי לוי סלולר, אמר אמש (א') במרכז הבינתחומי בהרצליה כי הוא שוקל לפתוח סניפי בנק ולהקים "בנק חברתי".

"פתיחת עסקים בחו"ל לא קורצת לי בשלב זה. בימים אלו אני בודק את האפשרות לפתוח סניפי בנק של רמי לוי - בנק חברתי; אתרחב לכל תחום שמאפשר לי להיטיב עם הצרכן על רצפת המכירה. אני בוחן כיום את האפשרות לפתוח בנק ובודק האם יש בידי את האפשרות לתת לצרכן מענה מלא ומספק. כל עוד אני אמצא שאני יכול להיטיב עם הצרכן לאורך זמן, אני אצא לדרך", אמר לוי בפני סטודנטים בתוכנית לחשבונאות בבי"ס אריסון למנהל עסקים במרכז הבינתחומי.

לוי גילה כי קיבל פניות ממפלגות להצטרף לפוליטיקה - ודחה אותן. לוי, הידוע כתומך נתניהו, קרא לחזק את ראש הממשלה: "על מנת למנוע סחטנות צריך להעניק יותר כוח לנתניהו, לכן אני אבחר בו להיות ראש הממשלה הבא של ישראל. אני חושב שברגע שהממשלה תשמור על הכלכלה כמו שצריך זה יטיב בסופו של דבר עם הצרכן וגם עם העובד. שלי יחימוביץ' יודעת להתנסח בצורה חסרת תקדים, אך היא מעולם לא הוכיחה את עצמה. יחימוביץ' מנגנת על חולשות של אנשים חלשים, היא לא באמת מנסה לעזור להם".

בהתייחס לעתיד הרשת שבבעלותו אמר לוי: "בשנת 2015 יהיו לנו 50 סניפים ואנחנו נישאר באותו רווח תפעולי, אפילו נעלה קצת. נישאר באותו רווח גולמי וזה לא יבוא על חשבון הצרכן". לוי שיגר עקיצה לעבר רמי שביט, שהשיק לאחרונה את רשת הסופרמרקטים cost365 והצהיר שהוא מוכן להפסיד כסף במשך שנתיים: "אין לי בעיה שמי שרוצה להפסיד יפסיד - רק שיהיה לו ממה. הרווחתי ממנו פרסומת חינם".

לוי דיבר גם על כדאיות ההשקעה בנדל"ן בישראל ואמר כי "הנדל"ן האישי שלי לא פחות קטן מהשווי הציבורי של החברה שלי. לדעתי כולם צריכים להשקיע בנדל"ן במדינת ישראל; מלבד השקעה בבולגריה, אני משקיע רק בנדל"ן בישראל".

על מלחמת המחירים בשוק הסלולר אמר לוי כי החברות החדשות שמורידות מחירים בצורה אגרסיבית מפסידות כסף: "זהו שוק צפוף ויש בו חברות חדשות שמעניקות מחירים לא ריאליים, במצב בו השירות לא עולה יותר מ-50 שקל לחודש, יקרה אחד מ-2 הדברים: הספק יעלה את המחיר במהרה או שהוא יאלץ לסגור את העסק. לכן, החברה שלנו המעניקה את השירות תמורת 100 שקל בחודש הינה החברה היחידה שמרוויחה מתוך מהחברות החדשות שנכנסו לשוק הסלולר".