נגב השקיעה 6 מיליון שקל בקמפיין "המוצרים הטבעיים"

מקימה בכל סניפיה ברחבי הארץ "מחלקה טבעית" למוצרי פרקט, אבן ושיש

רשת נגב החלה במהלך הרחבה של סל "המוצרים הטבעיים" (פרקט, אבן ושיש), והיא מקימה בכל סניפיה ברחבי הארץ "מחלקה טבעית" שבה ישווקו המוצרים.

המהלך הזה נועד לחזק את תדמיתה של נגב כמומחית גם למוצרים טבעיים. לצורך כך אף נקבע סלוגן חדש - "NEGEV NATURE".

הקמת המחלקות החדשות מלווה בקמפיין פרסומי שעלה לאוויר לאחרונה, שבו השקיעה החברה כ-6 מיליון שקל, תחת הסיסמה: "הטבע נכנס אל הבית".