קרוב ל-700 אלף צפיות בסרטוני מפלגת "ארץ חדשה"

למרות שבסקרים המפלגה אינה עוברת את אחוז החסימה, מעריכים אנשיה, על בסיס הפעילות באינטרנט, כי היא תזכה ל-6 מנדטים

המפלגה ששמה את כל יהבה על קמפיין ופעילות באינטרנט חושפת את הנתונים: מדוח שפרסמה מפלגת "ארץ חדשה" עולה כי נרשמו 375 אלף אינטראקציות (לייקים, טוקבקים וכו') של גולשים שיצרו שיחה או הגיבו לתוכן שאזכר את המפלגה או את אחד ממועמדיה, מאז ההכרזה על הבחירות ועד 22 בדצמבר.

עוד עולה כי כמות הפוסטים עומדת על 8,097, וכי כמות המשתתפים בשיחות (Reach) הגיעה ל-144 אלף.

כמו כן, ערוץ היו-טיוב של המפלגה, שכולל את סדרת השיחות המצולמות בין אנשי המפלגה, אלדד יניב ורני בלייר, על "המושכים בחוטים" של הפוליטיקה הישראלית, הניב 674 אלף צפיות. הדוח מתבסס על נתונים של חברת Tracx המנטרת שיחה ברשת.

יניב, העומד בראש המפלגה, אומר כי "מערך הסקרים והמדגמים הנוכחי בישראל משקף את המציאות באופן חלקי. רוב הסקרים נעשים לטלפונים נייחים ובכלל לא נעשים ברשת, שם יש מגזר שלם של אנשים צעירים שמביעים את דעתם, ואין סיכוי שיביעו אותה בסקרים ובמשאלים טלפונים".

יש לציין כי על-פי המדגמים שמתפרסמים בעיתונים, היא כלל לא עוברת את אחוז החסימה, אך להערכת אנשי המפלגה, על-פי נתוני הניטור, המפלגה צפויה לקבל 6 מנדטים בבחירות הבאות.

"לדעתי אנשים יופתעו ב-22 בינואר", אומר יניב באופטימיות ומצביע על כך ש-98% מפעילות המפלגה היא באינטרנט.

על השאלה מה לגבי הבוחרים שאינם גולשים ברשת, אמר יניב כי "אנחנו ערים לכך, ובמגבלות התקציב שלנו לא מצפים להגיע לכולם, אבל כן מנסים להגיע גם למי שמחוץ לאינטרנט".