צפו: המפלגה המחתרתית שצופה 6-7 מנדטים בבחירות

רני בלייר ממפלגת ארץ חדשה צופה בראיון ל"קלוז-אפ" הצלחה בבחירות ■ "אלדד יניב הלווה כמעט חצי מיליון שקל ומשכן את ביתו כדי שנקים מפלגה"

6-7 מנדטים - זה היעד לו מכוונים אלדד יניב ורני בלייר בבחירות הקרובות. מפלגתם, "ארץ חדשה", מנהלת קמפיין באינטרנט שזכה לחשיפה גבוהה. מאות אלפי אנשים נחשפו לקמפיין שלהם ביו-טיוב, אך בסקרים המפלגה לא מופיעה.

לדברי בלייר, שהתראיין לתוכנית "קלוז-אפ" בגלובס TV, אלה סקרים של "התקשורת המיושנת שלא מתייחסת למפלגות חדשות שמורידה אותם מסקרי הניידים, שלא רואה את הרשת בכלל. הנה אתמול קיבלנו משהו כמו 4 דוגמאות לאנשים שקיבלו סקר לנייר, ובסקר לא הופיעה 'ארץ חדשה'. סקרים של מינה צמח וכאלה - לא הופיעה ארץ חדשה. אנשים אמרו, 'אנחנו מצביעים ארץ חדשה'; אמרו להם: אתם בטוחים? מה זה? זה לא רשום... מישהו מסתיר אותנו".

- מי זה המישהו הזה?

"לדעתי נוני מוזס, אני באופן אישי בטוח... הוא וחבריו יוצרים את המצב הקשה הזה שלא לתת למפלגות קטנות להיכנס, בטח לא מפלגות שמדברות על שלטון ההון ושלטון העיתון".

צפו בראיון המלא בסרטון המצורף, בו מגלה בלייר מאיפה מקבלת "ארץ חדשה" את המימון שלה ("אלדד יניב לקח הלוואה של כמעט חצי מיליון שקל ומשכן את ביתו כדי שאנחנו נוכל להקים את המפלגה"), הקמפיין והטענות הקשות כלפי הממסד, ואיומים שקיבלו לכאורה.

מנוני מוזס לא נמסרה תגובה.