אלקטרה נדל"ן מוכרת בניין; עודף תזרימי של כ-79 מ' שקל

מאז תחילת 2012 דיווחה אלקטרה נדל"ן על מימוש נכסים בסכום כולל של למעלה ממיליארד שקל עם עודף תזרימי של כ-230 מיליון שקל

חברת אלקטרה נדל"ן, בניהולו של שי וינברג, מדווחת היום על מימוש נוסף של נכסים, המניב לה עודף תזרימי משמעותי . תאגיד זר, המוחזק על ידי אלקטרה נדל"ן בשיעור של 60%, חתם על הסכם למכירת בניין משרדים בעיר שיקגו שבארה"ב, תמורת כ-349 מיליון שקל (כ-93.6 מיליון דולר).

חלקה של אלקטרה נדל"ן בתמורה האמורה יסתכם בכ-209.4 מיליון שקל. כמו כן, צפויה אלקטרה נדל"ן לרשום, עם השלמת העיסקה בפברואר הקרוב, עודף תזרימי חופשי בסך של כ-79 מיליון שקל (כ-21.2 מיליון דולר). התזרים הינו לאחר ניכוי ההלוואה הבנקאית וכל העלויות הכרוכות בביצוע העסקה

שי וינברג, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, אמר היום: "אלקטרה נדל"ן ממשיכה לפעול למימוש נכסים בעיסקאות המניבות לה תזרימי מזומנים גבוהים. כמו במימושים הקודמים, גם העיסקה הנוכחית מעידה על איכות הנכס הודות למיקומו, איכות השוכרים ואורך חיי השכירות שלו. אנו נמשיך לפעול ליישום האסטרטגיה שלנו למימוש נכסים שמיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם, וזאת כחלק משורת הצעדים שאנו עושים להגדלת נזילות החברה, שיפור יחסיה הפיננסיים ויישום אסטרטגיה עסקית להתמקדות במספר מצומצם יותר של אזורים גיאוגרפיים".

עסקה זו מצטרפת למימושים נוספים עליהם דיווחה אלקטרה נדל"ן במהלך שנת 2012. בסך הכל, לאחר השלמת העיסקה הנוכחית בארה"ב, יסתכמו סך המימושים של אלקטרה נדל"ן מאז תחילת 2012 בסך כולל של למעלה ממיליארד שקל והם הניבו לה עודף תזרימי בסך של כ-230 מיליון שקל.

כמו כן, החברה דיווחה לאחרונה כי הגיעה להסכמים עדכניים מול שלושה בנקים בישראל בנוגע למסגרות אשראי בהיקף כולל של כ-516 מיליון שקל, לפיו יוארך תוקפן עד לסוף שנת 2016, בכפוף לתנאים שנקבעו בהסכמים עם הבנקים.