אבי יששכרוף מצטרף לוואלה ככתב ופרשן לענייני ערבים

יששכרוף, 39, שימש בשש וחצי השנים האחרונות ככתב ופרשן לענייני ערבים בעיתון "הארץ"

אתר וואלה ממשיך לחזק את מצבת כתבי האקטואליה שלו: היום (א') הודיע האתר כי אבי יששכרוף מצטרף לוואלה. יששכרוף, 39, שימש בשש וחצי השנים האחרונות ככתב ופרשן לענייני ערבים בעיתון "הארץ" וישמש בתפקיד דומה גם בוואלה. קודם לכן, שימש ככתב קול ישראל לענייני ערבים וביים וערך סרטים קצרים לטלוויזיה בנושא המזרח התיכון.

יששכרוף, ששימש כמרצה באוניברסיט תל אביב על ההיסטוריה הפלסטינית המודרנית, הוא בעל תואר ראשון בלימודי מזרח תיכון מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני בלימודי מזרח תיכון מאוניברסיטת תל האביב.

צירופו של יששכרוף לוואלה בא על רקע צירופו של ינון מגל למערך הווידיאו של האתר בתחילת אוגוסט השנה וכן צירופו של יוסי מלמן במאי השנה ככתב ופרשן לענייני מודיעין, גרעין וטרור בינלאומי. כמו כן, לאחרונה מונתה טלי בן עובדיה, כעורכת הראשית של וואלה וסמנכ"לית התוכן, במקומו של גדי להב שעזב.

במקביל להבאתם של אנשי התקשורת המנוסים, פוטרו במהלך התקופה האחרונה עובדים ממחלוקות שונות, כולל מחלקת התוכן, באתר וואלה.

בן עובדיה מסרה בתגובה כי "צירופו של יששכרוף, שם מוביל בתחום סיקור הערבים, מהווה צעד נוסף בתהליך החיזוק של וואלה חדשות". יששכרוף עצמו הוסיף כי "אני גאה להצטרף למערכת וואלה ולקחת חלק במהלכים המרתקים והחדשניים שהאתר עובר בתחום החדשות".