על חזון הברון: לו הייתי מלון ברוטשילד

ברוטשילד 96 נפתח לאחרונה מלון בוטיק מושקע בשם רוטשילד, בבניין המוכר כ"זה עם פסלי הזמרים על המרפסת"

בשבוע שעבר כתבנו על מלון בוטיק דה רוטשילד שנמצא בשדרות רוטשילד 71 בתל אביב, והשבוע אנו חוצים את הכביש לרוטשילד 96, שגם בו נפתח לאחרונה מלון בוטיק מושקע בשם רוטשילד, בבניין המוכר כ"זה עם פסלי הזמרים על המרפסת". נראה ששלוש הדמויות שעומדות דרך קבע על המרפסת, מצאו סוף-סוף בית חם וספונסר נדיב. ולא רק נדיב, אלא גם ידוע. מדובר במלון בוטיק חדש, בן 29 חדרים, שנבנה בהשראתו ומתוך מחווה לפועלו של הברון אדמונד דה רוטשילד ואף קרוי על-שמו. במקום שכנה קודם לכן קרן ההשקעות אוורגרין, אולם השיפוץ הגורף לא הותיר דבר מהעיצוב הקודם, למעט זמרי המקהלה מהמרפסת ודלתות ישנות ששינו את ייעודן.

היזמים, אבי וענת יפרח, בעלי מלון הבוטיק השכן דיאגילב, הביאו לכלל ביטוי את ההומאז' לברון גם בעיצוב, באמצעות ציורים המציגים את מפעליו של הברון בארץ - אלה צוירו על-גבי דלתות עץ אלון שפורקו מהבניין הישן - וכן באמצעות מוצרי הטואלטיקה בחדרי האמבטיה, שיוצרו על-ידי אנשים בעלי מוגבלויות. מתברר שגם זה ברוח הברון רוטשילד, שהקדים את זמנו גם בכך שתמך כבר בראשית המאה הקודמת בשילובם בקהילה.

במלון שישה סוגי חדרים, מחדרי דה-לוקס סטנדרטיים ועד סוויטות גג. הם מעוצבים בקו דומה, שעושה שימוש בצבעי ירוק, חום ושמנת, עם הקפדה על פריטים ייחודיים כמו מנורות, כורסאות ישיבה ושולחנות כתיבה. עם זאת, החדרים קטנים, ודאי ביחס למה שמציעים המתחרים שמתומחרים באותה רמה, כמו הוטל מונטיפיורי, מלון דה רוטשילד שנמצא מעבר לכביש, ועל אחת כמה של מלון עלמה החדש (ועל כך הורדנו חצי כוכב בדירוג).

ארוחת הבוקר כלולה במחיר, וחדר כושר עתיד להיפתח במרתף המלון. השטחים הציבוריים כוללים לובי גדול יחסית, ופינות ישיבה בין הקומות, כתחליף וכפיצוי על היעדרו של לאונג' עסקים. עוד בחדרים: מסכי טלוויזיה, Wifi חינם, מיני בר, מכונת אספרסו ועוד.

מחירים: 1,650-4,900 שקלים ללילה

כתובת: רוטשילד 96 תל אביב, טל' 03-9578888