כלב מי שצופה: yes משיקה את DOGTV - ערוץ שמיועד לכלבים

הערוץ, שיעלה לשידור ב-15 בינואר בעלות חודשית של 9.90 שקלים, יעלה תוכניות בנות 3-6 דקות הכוללות צלילים ואלמנטים ויזואליים שכלבים נהנים מהם

זה אולי נשמע כמו בדיחה, אבל חברת yes תשיק בקרוב את ערוץ DOGTV, שכשמו כן הוא - מיועד לכלבים בלבד. מדובר בערוץ טלוויזיה שהושק בארה"ב בפברואר אשתקד ומעניק לכלבים הצופים תחושת נוחות בליווי צלילים ואלמנטים ויזואליים שכלבים נהנים מהם - לטענת החברה.

הערוץ, שיעלה לשידור ב-15 בינואר בעלות חודשית של 9.90 שקלים, מיועד במיוחד לכלבים שנשארים לבדם בבית כשבעליהם בעבודה. הרעיון הוא להשאיר את הטלוויזיה פועלת גם כשאין אנשים בבית, כדי שהכלב הביתי יוכל לצפות בערוץ ולא לחוש בדידות, דיכאון או חרדת נטישה.

לוח שידורי הערוץ מורכב מתוכניות בנות 3-6 דקות, ששמות דגש על הרגעה (מוזיקה קלאסית וצלילי טבע), המרצה (כולל אנימציות זזות וסאונד מעורר) וחשיפה (תוכניות שמטרתן לחשוף את הכלבים לרעשים מפחידים כמו שואב אבק או רעמים כדי להתגבר על הפחדים).

בערוץ טוענים כי התכנים פותחו בהתבסס על שורה של מחקרים אקדמיים שהתמקדו בראיית ושמיעת הכלבים והשפעה של הצבעים והמוזיקה שהם חווים.

בערוץ מסבירים עוד כי ההתפתחות הטכנולוגיה של מסכי הטלוויזיה הדקים (LCD, פלזמה ו-LED) מאפשרת היום לכלבים לראות תמונה חלקה יותר, בגלל ריענון מהיר יותר מאשר בעבר כשהתמונה ריצדה למול עיניהם.