בניגוד למגמה: שברולט מוזילה מחירים של 3 דגמים

בניגוד למגמת העלאת המחיר, משיקה שברולט 3 דגמים מחודשים במחירים מופחתים

חברת שברולט הציגה היום את המחירונים והחידושים לתחילת 2012 ובראשם הוזלה של מספר דגמים. ההוזלה באה למרות החידוש והשדרוג שעברו דגמי מפתח ובניגוד למגמה שהציגו רוב היבואנים במחירונים עד כה.

את רשימת החידושים מתחילה השברולט ספארק, המיני של שברולט, שעברה מתיחת פנים עם גריל קדמי, פגוש אחורי ופנסי חזית בעיצוב חדש ותא נוסעים משודרג. היא תימכר עם חבילת בטיחות שכוללת 6 כריות אוויר במחיר שמתחיל ב-62,900 שקל. בינתיים ממשיכה המכונית להיות משווקת עם תיבה ידנית בלבד למרות, שבארה"ב היא כבר מוצעת עם תיבה אוטומטית.

הבאה בתור היא שברולט סוניק שמוצעת כעת עם אופציה לגג שמש ועם תיבה אוטומטית בת 6 מהירויות שכוילה מחדש ומסייעת להציג צריכת דלק רשמית מופחתת וקבוצה ירוקה 4. מחיר הסוניק 5 דלתות עם מנוע 1.6 מתחיל מ-99,900 ומחיר הוניק סדאן 103,900 שקל.

החידוש השלישי הוא הדור המחודש של המשפחתית "קרוז" שעברה מתיחת פנים משמעותית. היא תשווק ב-2013 עם מנוע 1.6 ליטר (124 כ"ס) עם פליטת מזהמים מופחתת וצריכת דלק משופרת. דגם 2013 של הקרוז יוצע ברמת אבזור משודרגת פנסי ערפל, חיישני חנייה אחוריים, חימום למושבים הקדמיים ומערכת שמע חדשה. בגרסה המאובזרת תגיע הקרוז עם גג שמש, מערכת מולטימדיה וחישוקי אלומיניום. מחיר הקרוז LT ירד ל-121,900 שקל ואילו קרוז "פלטינום" תעלה 125.900 שקל. ב-UMI אומרים כי התמחור הארסיבי של המכוניות מכוון בעיקר לקהל הלקוחות הפרטי.

גם קיה השיקה היום "גרסת מיתון" חדשה של המשפחתית הקומפקטית "ריו" ואילו הונדה הודיעה היום כי מחירי 2013 של הסיביק נותרו ללא שינוי ולכל הדגמים נוספה גם מערכת מולטימדיה עם מסך רחב ומערכת ניווט.