העסקה הושלמה: G גרופ הופכת לשותפה בענבר-מרחב-ניסן

משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן קיבל בשבועות האחרונים שני תקציבים חדשים: מותגי הקמעונאות של חיים סקאל ומותג המזון mana

הושלמה עסקת רכישת מניות ענבר-מרחב-ניסן על-ידי G גרופ - כך נודע ל"גלובס". כפי שנחשף ב"גלובס", בין G גרופ, שבבעלות יפית ואיל גרינברג, גילי כהן ואור לובושיץ, התנהל בשבועות האחרונים משא-ומתן על הפיכתם לשותף שווה במשרד הפרסום שבבעלות חן ענבר, ירון מרחב ורובי ניסן. הצדדים אישרו את הידיעה אך סירבו להתייחס לפרטים הכספיים של העסקה.

בשנתיים האחרונות ביצע משרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן מספר צעדים שנועדו להפוך אותו למשרד בינוני-גדול. המהלכים כללו גיוס כוח-אדם וצעדים אסטרטגיים כמו רכישת משרד הפרסום לין&לין והתמודדות וזכייה בתקציבי פרסום כגון תקציב שירותי בריאות מאוחדת ושוקולד השחר. אל אלה מוסיף המשרד בימים אלה שני תקציבי פרסום חדשים: תקציב הפרסום של סקאל הולדינגס ותקציב הפרסום של המותג מאנה.

תקציב סקאל הולדינגס כולל את מותגי הקמעונאות של חיים סקאל, בהם טומי הילפינגר, טופ שופ, מיס סלפרידג', אוניל, קוויק סילבר, פריס הילטון ועוד. סך התקציב צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקל.

בנוסף יטפל המשרד בתקציב המזון mana - מותג המזון שנקנה על-ידי קבוצת שסטוביץ מסנו. מדובר במותג המזון שהתיימר בעבר להפוך לחברת המזון הרביעית בארץ, אך עד עתה לא עמד ביעד. גם ההשקעות הכספיות שנעשו בפרסום לא היו גדולות, ופרט לקמפיין השקה לפני 4 שנים, לא עלו לאוויר קמפיינים בולטים במיוחד.

מוזגה ב-2007

G גרופ הינה קבוצת תקשורת הנמצאת 50% בידי איל ויפית גרינברג ו-50% בידי גילי כהן ואור לובושיץ. הקבוצה במתכונתה הקיימת החלה לפעול ב-2007 על הבסיס של מה שהיה עד אז קבוצת ג. יפית.

החברה שינתה שם ועברה שינוי ארגוני מתוך מטרה להעמיק את פעילויותיה לתחומי תקשורת חדשים המשיקים לעולם הפרסום, כגון פרסום גרילה, קד"מ והפקת סרטוני פרסומת - גם כאלה שאינם נחשבים לדלי-תקציב. אז גם נעשתה ההתחברות במניות לגילעד תקשורת, שבעליה שותפים היום בקבוצה כולה.