צפו בווידיאו: איילון הוצף - הרכבת "שטה" באזור עזריאלי

מצלמת נתיבי איילון תיעדה מול תחנת עזריאלי רכבת שעושה את דרכה בין המים הגועשים באיילון ■ קו נתניה-רחובות בוטל ואין תנועה בין תחנת ת"א ההגנה לת"א מרכז

פאניקה, לחץ ומים גועשים: ברכבת ישראל מנסים להתמודד עם ההצפות של נחל איילון ועם הפקקים הרבים שנוצרו מחוץ לתחנות. בשל הצפה של מסילה באזור נחל איילון קו נתניה-רחובות בוטל וקו ירושלים-תל אביב מתחיל ומסתיים בלוד.

בנוסף, התנועה בין תחנות תל-אביב ההגנה לתל-אביב מרכז הופסקה לחלוטין: הרכבות מהצפון עוצרות בתחנת תל-אביב מרכז, והתחנות מדרום מגיעות עד תחנת לוד או עד לתחנת ההגנה. מול תחנת עזריאלי תיעדה מצלמת נתיבי איילון את אחת הרכבות שממש מזדחלת בין המים הגועשים.

"אנו ממליצים לאנשים שצריכים לרדת בתחנות תל-אביב שלא להגיע, אין להם איך להמשיך להגיע ליעדם כי התחבורה הציבורית מחוץ לתחנות קורסת", סיפרה לחדשות 2 באינטרנט דוברת הרכבת. "אנחנו עם היד על הדופק יחד עם הצוותים של נחל איילון".

בהנהלת הרכבת מקווים כי יוכלו להחזיר את השירות בהקדם האפשרי: "אי-אפשר לדעת מתי זה יסתיים וזה תלוי בגשם".

בינתיים, הנוסעים ברכבת מאחרים כבר שעות ליעדם ויש כאלה שהחליטו לא להגיע לעבודה. "נאלצתי שלא להגיע למשרד בעזריאלי כי הרכבת פשוט תקועה לגמרי, עכשיו ייקח לי שעות להגיע הביתה", סיפרה אחת הנוסעות שמקווה לחזור במהרה לצפון.