בלי אפל: Waze צופה 70 מיליון משתמשים עד סוף השנה

בהתעלמות מוחלטת מהדיווחים על המשא ומתן עם אפל, החברה הישראלית העלתה פוסט בבלוג הרשמי שלה, בו היא מסכמת את 2012 ומפרסמת תחזיות לקראת 2013

בהתעלמות מוחלטת מהדיווחים על המשא ומתן עם אפל, חברת Waze העלתה פוסט בבלוג הרשמי שלה, בו היא מסכמת את 2012 ומפרסמת תחזיות לקראת 2013. הנתון המעניין ביותר הוא הכפלת מספר המשתמשים - מ-34 מיליון בשנה שעברה ל-70 מיליון עד סוף השנה הנוכחית.

בחברה לא מציינים כיצד הם מתכוונים להגיע למספרים אלה, אך סביר להניח שמדובר על כניסה לשווקים חדשים, לצד פעולות שיווק כאלה ואחרות - כמו שיתוף פעולה עם תחנות טלוויזיה שמדווחות על עדכוני תנועה, כניסה לעולם כלי הרכב עם התקן מובנה של Wazeועוד.

בחברה ציינו מספר נקודות ציון כדי להגיע ליעד הזה: 40 מיליון משתמשים עד מארס 2013 ו-50 מיליון משתמשים עד יולי.

Waze הפנתה נהגים לנתיבי איילון החסומים

בוויז שמו דגש בפוסט על החיסכון שמביא השימוש באפליקציית הניווט שלהם. בחברה מציינים כי השנה צפויים המשתמשים לחסוך 82 מיליון שעות במקום לעמוד בפקקים. כמו כן, הם צפויים לחסוך 2.1 מיליארד דולר - גם מבחינת חיסכון בדלק על נתיבים ארוכים ופקוקים יותר וגם באשר לשכר ממוצע של עובד שעלול להיקנס בגין איחור לעבודה.

בהיבט הסביבתי, השימוש ב-Waze, טוענים בחברה, צפוי לחסוך 844 אלף טון של פחמן דו-חמצני שעלול היה להיפלט מנסיעות ארוכות יותר בכלי הרכב.

עוד נתונים שעלו בפוסט: החברה צופה לחסוך 30 מיליון גלונים של דלק עד חודש אפריל ולהגיע עד דצמבר למרחק נסיעה כולל של 30 מיליארד ק"מ.