מותג המשקאות פפסי ישתמש בחלק מזמן הפרסום שהוא רכש בסופרבול בתוכן גולשים. המותג חשף כי לפחות ספוט אחד של 30 שניות יוקדש לתמונות של צרכני החברה בפוזיציות שונות.
לטענת פפסי, התמונות ייאספו במהלך חודש ינואר, ובחברה מצפים כי התהליך ייצר מחויבות מצד הגולשים ושיעורי גלישה גבוהים במדיה החברתית של המותג.
אדם הרטר, מנהל מחלקת שיתוף צרכנים של פפסי, אמר כי הרעיון נולד מהתובנה שהצרכנים של פפסי אוהבים להיות מעורבים ולא רק צופים.
פפסי גם לקחה חסות על המופע המרכזי במחצית המשחק, שם היא תציג את הפרזנטורית החדשה, ביונסה.
לדברי הרטר, הספוט עם תוכן הגולשים ישודר רגע לפני המופע במטרה ליצור לו פרומו משמעותי. עלות ספוט במשחק שייערך ב-3 בפברואר עומדת על כ-3.8 מיליון דולר.
לאחרונה פורסם כי היקף החוזה עם הזמרת עומד על 50 מיליון דולר. ביונסה צפויה להופיע בין היתר במודעות פרינט ובכרזות פרסום שיוצבו ברשתות השיווק.
בכוונת החברה ליידע מספר ימים לפני המשחק את הגולשים שתמונותיהם נבחרו לקמפיין, ובכך לנסות לייצר שיחה על כך ברשתות החברתיות.
בספוט השני שקנתה החברה היא תקדם את המותג פפסי נקסט. המשקה, שמכיל מעט סוכר ודל בקלוריות הושק בחודש מארס והוא מקבל כעת דחיפה קדימה במסעות הפרסום של החברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.